(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HİLAL KAŞLIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HİLAL KAŞLIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymet bilir arkadaşım harika olan bir eseri resmetmiş'sin sayfaya anlatım ve içeriğine kapılmamak elde mi vefalı ve duyarlı yüreğin gam ve keder görmesin inşallah içtenlikle kutlar sevgiler sunarım kal esenlik içinde…
değerli şairim yine müstesna bir esere imza atmışsınız anlatımına ve içeriğine hayran oldum engin yüreğiniz, gam keder görmesin inşallah içtenliğimle kutluyor selamlarımı gönderiyorum saygılarımla tüm şiir seven yüreklere iyi günler diliyorum
Merhaba kardeşim,aşk ve sevdayı o kadar güzel bir şekilde anlatmışsın ki ,okurken inan yüreğim titredi.Kanadı yüreğim senin yerine.Aşk acısı çekmek çok zor.Aşk denen bu üç harfli melanet kelime bizlere neler yapmıyor ki.Kimi zaman mutluluktan göklere çıkarıyor,Kimi zamanda üzüntüden yerin dibine batırıyor.Yaşarken insanoğlunu yakıp,kavurup ,kül ediyor.En güzeli seni seveni seveceksin.Sana değer vermeyene de değer vermeyeceksin.Kutluyorum bu güzel şiiri,selamlar.
Çok değerli ablam sayfamı ziyaret edip şiire yaptığınız bu engin ve nadide yorumunuza yürekten teşekkürler derim. Allah razı olsun ellerin dert görmesin. Mevla'm sıhhatli ve huzurlu güzler gönler versin dualarımla sonsuz selamlar sevgiler saygılar.
Gönlü dolduran şairlerin duyguları coşmakta.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...