Muzip bakışlarından bir hayat topladığım Melek Kızım İsra’ma...
İ klimlerin en tazesi, en ferahlatıcısısın sen S evmeleriminse; en azametli yanı varlığın R ahatlığın için ben düşerim gözlerinden A ğlamasın hiç diye bebeksi bakışların.
S eninle doğan güneş her güne göz kırparken U mudum olur, güler, sana adanacak yarınlarım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bebek Bakışlarına Adanmış Ömür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bebek Bakışlarına Adanmış Ömür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iyi ki kızınızın resmini koymuşsunuz şiirin üstüne.. yoksa nasıl tercüme ederdik şiirde anlatılan şirin kızı :)) yine de şiiriniz kızınız karşında hayli eksik kalmış bence..
İ klimlerin en tazesi, en ferahlatıcısısın sen S evmeleriminse; en azametli yanı varlığın R ahatlığın için ben düşerim gözlerinden A ğlamasın hiç diye bebeksi bakışların.
S eninle doğan güneş her güne göz kırparken U mudum olur, güler, sana adanacak yarınlarım…
gönül incisi miniklerin gönül ikliminde çiçik bahçelerinin, Ten ötesi yaşanmışlığında ve yaşanılacağının detaysı bükkünlüğünde, Sevmekten öte iç edilmişliğin gani olmuşluğunda, İtirazı kabil olamayan karşılıksız vericiliğin terennümüydü...
Gönül incilerinin taşıyıcığılığına yapan yüreğe saygı, selam v etebrikle...
klimlerin en tazesi, en ferahlatıcısısın sen S evmeleriminse; en azametli yanı varlığın R ahatlığın için ben düşerim gözlerinden A ğlamasın hiç diye bebeksi bakışların.
S eninle doğan güneş her güne göz kırparken U mudum olur, güler, sana adanacak yarınlarım
ALLAH ÇOCUKLARIMIZI BİZLERE BAĞIŞLASIN ŞİİRİNİZDE GÜZELDİ TEBRİKLER
Bir Anneden yavrusuna...Çok içten bir şiir...Kaderi güzel olsun Sevgili İsra Nur'un.... Sağlık ve Sıhhatle Allah uzun ömür versin....Kutlarım...Güzel şiirdi....Selam ve Sevgimle...
İ klimlerin en tazesi, en ferahlatıcısısın sen S evmeleriminse; en azametli yanı varlığın R ahatlığın için ben düşerim gözlerinden A ğlamasın hiç diye bebeksi bakışların.
S eninle doğan güneş her güne göz kırparken U mudum olur, güler, sana adanacak yarınlarım…
Allah hayırlı ömnürler ihsan etsin güzel bir yürek sesi olmuşş tebrikler selamlarımla