(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE FARK EDER Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE FARK EDER Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Sen yoksan'' hayat devam etse de ne fark eder ki demiş kısacası eyvallah usta Yüreğine sağlık kalemin var olsun ______________________________________________Selamlar
İnsan ihtiyar olmaya karar verdiği gün ihtiyarlar. ------------------------------------------------JEAN ANOİLH ......................... Saygı ve Selamlar...
Atilla Özdemiroğlu'nun unutulmaz şarkısı eşliğinde can sevda'mın yüreğinden esenler hüzünden hasretten dem vursa da satır aralarında aslında ömrün ikinci baharına bahşedilen aşka hep benimle kal gölgem gölgenle var oluyor demiş :)
Güneş yüreği güzellere doğuyor yakında bana da doğacak.
Sevgili kardeşim.Bu şiir kime yazılırsa yazılsın gerçekten çok güzeldi.ve çok anlam ifade ediyordu.Şiirdeki akıcılık harikaydı. Sevilen kişi, bazen minik bir kuş bazen var olmayan bir hayal,kimi zaman saksıda bir çiçektir, ama asıl sevgili seni senden çok sevendir .Onun için eğer değmiyorsa vazgeçeceksin.Şiiriniz harikaydı .Serbest vezinli lirik bir şiirdi.İçindeki bütün duyguları bizimle paylaşmışsınız.Beklenen hep ilkbahardır gönlümüzde ama çok zaman sonbahar hüznüyle dalgalanır gönlümüz.Şiir çok güzeldi okuyana duygularınızı hissettirebiliyorsunuz.Kutlarım.Selamlar.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN : HECEDEKİ BAŞARI SERBESTE DE YANSIMIŞ..YİNE USTACAYDI...HAZ ALARAK OKUDUM..GÜZEL VEDE ÇOK ANLAMLI BİR DUYGU SELİYDİ.. TEBRİKLER ...SELAM VE SAYGIMLA