Şiir yazsa şair değil!
*
Ortalığa şer katanlar Şiir yazsa şair değil! Hap gibi yalan yutanlar Şiir yazsa şair değil! * Asil mahlaslı olmadan İlim ihlaslı olmadan Kalp gözü hisli olmadan Şiir yazsa şair değil! * Rast geldiğiyle kapısan Her gördüğüne yapışan Alttan alttan kuyu eşen Şiir yazsa, şair değil! * Leylicanım yakma özü Kör olur cahilin gözü Kapanmışsa ilme yüzü Şiir yazsa, şair değil! * 19,01,2015 - Ankara Leylican & Leyla yıldırım |
profil sayfanızdaki yazmış olduğunuz nükteli bir yazı dikkatimi çekti....işte o yazı şiirde yazdığınız şahsiyetler ile az da olsa alakalı bence...çünkü zenginin cenazesine maddiyatından dolayı fazla olur geleni ama garibana 3.5 kişi gelir ..birde insankları sevmeyene insanları üzenlere ve her yazısında kucak dolusu taş atanlara birbirlerine haksızca sataşanlara soruyorum kaç kişi gelir cenazesine acaba.....önemli olan öldükten sonra iyi bir adla anılmak değil mi bütün mesele....işte burada başlıyor insanların geride bıraktıkları... "öldükten sonra iyi bir adla anılmak istiyorsa ya iyi bir eser yada iyi bir evlat bırakmalıyız" onun için ard niyetli tevazudan uzak olan kimseler acaba nasıl bir adla anılacaklar hiç düşündüler mi?....
(" zengin öldüğünde âlem akın akın gider yolcu etmeye,
bir garip öldüğünde üç beş adam bulamazsın mezarına yitmeye..!!! L.Y.)
demiş değerli hocam çalışmanızda bahsettiğiniz şahıslar ın sonu ve akibeti ne olur diyorum.....bunu düşünsünler yeter diyorum selam ve dua ile kalınız hocam diyorum...
saygılarımla
(not:benimde uygunsuz ve kusurlu yazım ve hareketim varsa hiç çekinmeden bildirebilirsiniz memnun olurum
slm.)
mehmet ali unsal tarafından 1/20/2016 5:01:20 PM zamanında düzenlenmiştir.