(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Müşerref kıl ya Rabbi! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Müşerref kıl ya Rabbi! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mana ve muhtevasıyla harika çalışmanızdan dolayı tebrik eder, şiirinizin ihsas ve ilhamı olan ÇAMSAKIZI ÇOBANARMAĞANI bir beyitle çalışmalarınızda başarılar yaşamınızda sağlık ve mutluluklar dilerim.
Güle aşık gönüller, her daim eyler fizar, Gönül bizar olmazsa, haristan olmaz gülzar.
Necdet EREM tarafından 1/14/2016 12:19:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Rabbim Teala inşallahu teala; Canı minnet bilip,vuslatın ölmeden önce ölerek olacağını anlamayı ve anladığı ile amel edip vuslata erişmeyi cümlemize nasip eylesin Naçizane bir dörtlükten ilham ile yazdığınız bu güzel anlamı derin beyitler için çok teşekkür ederim İki cihanda saadet ihsan eylesin..
Tebrik ederim. Çok harika olmuş yüreğinize sağlık. Gerçekten dikkate değer bir yeteneğiniz var.
Şair bir şiir okuduğunda bir şiir yazmadan edemez. İşte yine sizin dörtlüğünüzün ilham ve ihsası olan beş beyitlik bir şiir. Şiir yazmak aklımda olmadığı gibi, yazacak bir haleti ruhiyeye de sahip olmadığım halde aşağıdaki beyitler dıl bahrinden buhar olup, dil semasında yağmur olup yağdı.
Büyük anlatım.
Gönül sesiniz susmasın.
Beğendim.
.............................................. Saygı ve Selamlar...