(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEDİR BU LANETLERİN DERDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEDİR BU LANETLERİN DERDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine bir akşam üstü, inliyor gökyüzü, Kana bulanmış, istanbul şehhri, Nedir bu lanetlerin derdi, Nedir istedikleri , Sultanahmet olmuş mahşer yeri
İsyanınıza yürekten katılıyorum. Yazık masum insanlara... Yazık insanlığa... Binlerce yıllardı şer güçler ne istedilerse yine aynısını istiyorlar. Değilse bir millet tarihi boyunca bu kadar çok devlet kurmak zorunda kalır mıydı? Saygılar şiirinize, şiirinizdeki yüreğinize ve saygılar size efendim.
Sebep olanların gözü kor olsun içtede dıştada dostumuz kalmadı bu nasıl bir durum nasrettin hocanın Afedersiniz eşşeğini çalmışlarda gelen demişya hoca suçlusun hoca suçlusun hocada demiş ya bu çalanın hiçmi suçu yok acaba özeleştiri yapıyormuyuz biz nerde hata yaptık diye
yezit, yobaz, hortladı, can çekişiyorlar bunlar. bu ülkeyi kuranları herkes tanır, yalnız bu ülkeyi bize emanet eden ulu önderimiz mustafa kemal ve onun silah arkadaşlarının yazdığı kanunlar çerçevesinde ancak bu ülke ayakta durur,zira ulu önderimizin ilke ve inkilapalrını hiçe sayarak bu ülkeyi yönetmek güç olur düşüncesindeyim..
yürek sesiniz var olsun efendim selam ve saygılarımla..
Duyarlılığını ve insanlık duygularını kutluyor.,
Bende terörü., lanetle, esefle, nefretle kınıyorum..