Her evin bir maskotu küçük bebesi vardır, Koskaca eve sığmaz heryer gözünde dardır, Sorunsuz geçen günde yaşanan bize kardır, Büyüdüğünü sanma bizde daha küçüksün.. - Yaramazlık deyince üstüne başka yoktur, İlgi odağı olur bizde sevgisi çoktur, Kardeşlerin elinde oyuncak küçük toptur, Büyüdüğünü sanma bizde daha küçüksün.. - Yaptıkları hatayı üstüne alınmazdı, Bir başına bırakıp odaya salınmazdı, Neşe ile coşunca onsuz da kalınmazdı Büyüdüğünü sanma bizde daha küçüksün.. - Yıllar yılları aldı boyu fidana daldı, Yollarımız ayrıldı bizde çocuksu kaldı. Yürekler bir atıyor yaşam sanki masaldı, Büyüdüğünü sanma bizde daha küçüksün.. - Kalırsam bilki darda yetişir her anımda, Canımdan bir parça o dolaşır hep kanımda, Onsuz işim hiç olmaz büyüdü hem yanımda, Büyüdüğünü sanma bizde daha küçüksün.. - Hayat böyledir dostlar sular gibi çağlarız, Bir sıkıntımız olsa hep birlikte ağlarız, Tatil zamanı gelse tabanları yağlarız, Büyüdüğünü sanma bizde daha küçüksün..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜYÜMEYEN KÜÇÜK KIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜYÜMEYEN KÜÇÜK KIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Ey tanrısal imparator, eğer sana engel teşkil ediyorsam, ölüm kararımı verebilirsin, yalnız beni ölümle tehdit etme, çünkü ölümden korktuğum yok". .................Petronius
....................................................... Saygı ve Selamlar...
Evlatlarımız büyüse de ,anne baba olsalar dahi ,bizim gözümüz de küçükler.Hatta zaman zaman telkinlerde bulunuruz.Hoşlarına gitmese de... Yüreğinize sağlık şairem Beğeniyle okudum,duygulanarak okudum.Selam ve saygılar
harika bir şiirdi melek hocam yürek sesiniz var olsun efendim.dopdolu içeriği ile gönüllerde taht kurmuş ,kutluyorum fendim selam ve sevgilerle kalın hoşcakalın..saygılarımla..
ablam bizler hep annelerimizin dokunmaya bakmaya öpmeye kıyamadığı küçük kızlardık nezaman büyüdük nezaman kadınlar olduk ahh ah işlerine gelince büyüdün işlerine gelmeyince küçüksün diyen bir zihniyetti bizimkisi yinede herşeye lanet olsun deyip keşke yine küçük kızlar olabilsek ekmek bedava su bedava hayat iki dudak arası degil iki kahkaha be ablam harikaydı şiirin hasretle ve özlemle okudum yüreğin hiç susmasın
Aynen dediginiz gibi Melek hanım kardeşim benimde var bir kızım 11 yaşında ben büyüdüm artık ben çokuk degilim bana çocuk muamalesi yapmayın diyor yüreginize saglık olsun yürek sesiniz susmasın kareşim
Çok teşekkürler hocam şiirinizi okudum az önce yorumladım . Aynı duygular evlat işte. Benim kızımda oğlumda evlendiler . oğlumun çocuğu olacak kısmetse yakında oğlum sende oğlunu büyütürsün inşallah dedim. Sen benim baba da olsan küçük yavrumsun o da evet anne dedi. Allah acılarını göstermesin. Varlıkları yetiyo hocam. Selam ve saygılarımla.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN : BIRAK ÖZELLİKLE BU DEVİRDE İÇİMİZDEKİ ÇOCUĞU BARİ YAŞATALIM..YİNE USTACAYDI...HAZ ALARAK OKUDUM..GÜZEL VEDE ÇOK ANLAMLI BİR DUYGU SELİYDİ.. TEBRİKLER ...SELAM VE SAYGIMLA
Değerli şairem.., Çok hoş bir içerik seçmişsin.. Ve o kadar akıcı anlatmışsın ki., emin ol, hayran oldum. _______ Kalbi duygularımla kutluyor, selamlarımı gönderiyorum..
gönül deminde ne güzel anlatmış küçüklerimizi oysa onlar büyüyüp de kaçıyorlar bile yine de yürek sevgisini küçükçe görmüş bravo dost kutlar sevgiler sunarım...
Teşekkürler Recep bey aynen benimde oğlum var yakında baba olacak kısmetse geçen dedim oğlum inşallah sende oğlunla sevnirsin. Sen bende hala çocuksun. Evet anne dedi. Bizler böyleyiz işte. Selam ve saygılar.
ölüm kararımı verebilirsin, yalnız beni ölümle tehdit etme,
çünkü ölümden korktuğum yok". .................Petronius
....................................................... Saygı ve Selamlar...