Özgürlük mü vardı yıllar öncesi, Evde olacaksın anne güncesi, Belki de güzeldi bilmem böylesi, Gençlik mi yaşadım hiç belli değil. - Eğitim isterdim sonuna kadar, Olmadı yoluma koydular radar, Okuma hayalim böylece yatar, Gençlik mi yaşadım hiç belli değil. - Birini seversen gizli tutarsın, Tövbe duyulursa hapı yutarsın, Kara sevdalısın için yakarsın, Gençlik mi yaşadım hiç belli değil. - Annenin bakışı sanki bir oktu, Büyüğe saygıdan sözümüz yoktu, İçimizde gizli yaramız çoktu, Gençlik mi yaşadım hiç belli değil. - Cepti internetti nedir bilmezdik, Hatamız var ise asla silmezdik, Doğruluktan başka sözde etmezdik, Gençlik mi yaşadım hiç belli değil. - Kaybolan yıllarım geri sunulsa, kırk yıl öncesine birde dönülse, Bu günü yaşarmı seven gönülse, Gençlik yaşarmıydım hiç belli değil..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYBOLAN YILLARIM GERİ VERSELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYBOLAN YILLARIM GERİ VERSELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İmrendim., Naif dizeler.. İçeriğine ve anlatımınıza hayran oldum.. Hakkı verilmemiş olsa da.., ben beş yıldızımı helal ediyorum.. _________ Selamlarımı, dualarımı gönderdim. Esen kal şairem..
Çok teşekkürler, Yazsam daha neler neler vardı bizim gençlik yıllarımızda . Olanaklarımız az olsa bile kendi çapımızda mutluyduk. Selam ve saygılarımla.
Ah ablam ah şair demiş ya bana şimdiki aklım ve eski günlerim lazım keşke geri dönebilsek bu kadar hata yaparmiydik yada olmadık şeylere ahlar cekermiydik bilmiyorum ama şimdi bir yara geçmiş yüreğimizde harika bir şiir di
Duygu yüklü gönlü kutlarım.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...