Hüzün çöktü pencereme, Ay geceye küs Sen bana Bense hayata. Damağımda acı bir kahve tadı Gözlerimde uyumama inadı Ve sabahı iple çekiyor Yorgun bedenim.
Odamda koskoca bir hüzün Hafızamda gittiğin o gün Gökyüzünü izliyorum penceremden. Nerdesin cancağızım? Hayatımdan yıldız misali kayan sen.
Yakmıyorum ışıkları, Karanlıkta daha bir başka Oluyor seni düşlemek. Kapatıyorum senden gayrı Gönlüme tüm kapıları. Yanağıma kadar sızıyor yaşlar Kan çanağı gözlerimden.
Haddinden fazla özlüyorum, Bir çocuk masumiyetiyle Teninin kokusunu. Görmek vardı ya Sevgi dolu bakışlarını. Okşamak aheste aheste Ahenkli saçlarını. Özlüyorum işte Gözlerindeki cennet coşkusunu. Habersizce götürdün Canımın yarısını.
Sensizlik çok ağır yük cancağızım. Her defasında altında kalıyorum. Dilim damağım kupkuru, Ölümüme susuyorum. Nasıl bir duygudur böyle Yalnızlıktan geberiyorum.
Nefesimle irkiliyor Penceremin buğusu. Yüreğimde demleniyor Bir daha seni görememe korkusu. Ve aklımda hapsedilmiş Hak ettim mi? Sorgusu.
Sabahın ilk ışığında, Gözlerin doğuyor pencereme. Nefesimle buğulanan cama Bir kalp çiziyorum. İsmini yazıyorum içine Altına da hisli bir not düşüyorum. "Gel" be cancağızım Kaç gece daha böyle Hüsrana gebe kalacağım.
Aniden gittiğin gibi Yine aniden çal kapının zilini. Her an seni bekliyor olacağım. Yeter ki gel, gel ki cancağızım Ecel zamansız kapımı çalmasın. Ne olur gel, gel ki kanayan sızım Sensizlik katilim olmasın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
C a n c a ğ ı z ı m şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
C a n c a ğ ı z ı m şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu ne ses, bu ne eda "cancağızım" ne güze bir sesleniş, Mevlana da Şems'e böyle seslenirmiş. Her ne kadar seslenilen süje farklı olsa da sesin yüreğin taa derininden geldiği gerçeğini değiştirmez.
Çok beğendim Murat şairim, gönülden kutluyorum. ...
Bu ne güzel şiir böyle defalarca okudum...okumalara doyamadım.her dize hasret kokuyor duygu akıyor insanın yüreğine şiirden Güzel şiirini kutluyorum kalemin daim olsun...
Değerli kardeşim.Şiirin çok güzeldi.Aşk ve özlemi anlatan çok güzel bir şiirdi. sevgi ve aşk, her şeyi değiştiren, dünyayı güzelleştiren bir duygudur. Bencil insan en yakınlarına bile "zarar" verirken, sevgi ve aşk dolu yürekler dünyayı yaşanılır kılar.Halbuki senin sevdiğin kişi bunun tersini yapmış.Seni bırakmış gitmiş.İnşallah pişman olur döner geri. Değerli kardeşim., şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.selamlar.
Ayrılık acısı hasret sancısı çökmüş dizelere. Okuru sürükleyen su misali bir şiir, okuyup hissetmemek mümkün değil. Emeğinize, yüreğinize sağlık Murat bey kutlarım. Saygılarımla...
Sensizlik çok ağır yük cancağzım. Her defasında altında kalıyorum. Dilim damağım kupkuru, Ölümüme susuyorum. Nasıl bir duygudur böyle Yalnızlıktan geberiyorum.