iyi niyetler kol gezerken içimizde tüm güzelliklerimizi bir bir kusturuyorlar kahpeliğin kol gezdiği tüm kaldırımlara içimizi oyup da durur namerdin açtığı nankör yara dimağımı zonklatıyor sözlerinin edepsiz hali yüreğim de yetim ve öksüzlük arası gidip de geliyorum fark edemediğimiz bir alicengiz oyunumu bu zira zehir zıkkım ediyorlar canlara bir yudumu yoksa dönek midir birliktelikte ki bu yasa nasıl koruyacaksın ki vatan-bayrak-avrat-silah ve atını daha da kime güveneceksin ki hiç mümkün mü? koynunda beslediğin de yılan gibi delik deşik edince hayatını
hikmetinden sual olmaz ya bize yar ve yardımcı olur mu? biçtiğin verdiğin emekler kadar olacak elbet beklentilerinin fiyaskosunda gecelerin hüzünlerinde yetim hanelerde sabilerin kıyıya vuruşunun resminde aç gezen varken havyar beğenmeyenlerden vızır vızır delerken mermiler şehitleri yüreğinden bir insanda din iman ve Allah korkusu kalmamışsa daha da kime güveneceksin ki öz koynunda beslediğin de sana düşman çıkarsa
dört duvar bile sıkışta boğuyor tümden hayallerimi tüm beynim hep fırlayıp da duruyor yerinden ne gecem gece ne gündüzüm çökmüş içime bir hüsran hep ayak bağı oluyor tüm atılımlarımıza kahpe zaman sokulduğum çıyan dokunduğun akrep olunca umutlarım düşüyor eriyen dizlerimden dimağımdan bir uğultu akıyor yüreğime bolca şu kitaplar da yazılanlar da hep yalancı sebebi oluyorlar hunharca katlime hani doğru yanlışa galebe çalardı o da yalan öyle olsaydı bir yanlış tüm doğruları bitirebilir miydi? susup da siniyorum hilkat derinliğinin ta içine eyvahlar olsun deyişte irkilerek titriyorum şu anda keşke bir çocuk olabilseydim diyerek
haydi koyda git artık bırak beni o yalnızlığın çelik pençelerin de hep ayak izlerin kokuyor her bir bahtsızlığımın üstünde bir seferlik de olsa bir git de bir başkalarını birazda çiğne karanlıktan çokça korksam da yapayalnız ve tek kalmak istiyorum varsa ki o ömrün geri kalanında buda hakkım değil mi? merak etme kurtuluş hiç mümkün olmaz tez kaybolurum hep o karanlıkların içinde tüm güzellikler toptan yok edilmedi mi?
haydi daha fazla oyalama beni üstüme çoktan ölü toprağını serptiler bile ha kuş yemini de unutma onu da serp giderken üstüme daha fazla ezip de posa mı da çıkaramadığın için aleni yoksa bana küstün mü sen kırıp da parçalayamadığın daha neyim kaldı ki yiğitsen az da sen kır belini en kötü ve en acımasız yerinden
bu alemde kime bel bağlasak anamızı ağlatıyor aşk bile hep sırttan vuruyor umutlarımız tüm sevdiklerimizin ellerinde eziliyor kime az biraz güvensek ki içimiz de hüsranımızın yağmurları sicim gibi çoğalıyor daha da kime neye ve nasıl güveneceksin ki dönmen gerek özüne eğer az bir cesaretin kaldıysa öz koynunda sevgi ile beslediğin de sana düşman çıkarsa…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-İyi niyetler kol gezerken içimizde… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-İyi niyetler kol gezerken içimizde… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
__Azap hocam iyi niyetle uzattığımız el dönüp bize oluyorsa el susuyorum bende..Harikaydı yine kaleminiz yüreğiniz var olsun kocaman tebrikler ve saygılarımla...
aşk bile hep sırttan vuruyor umutlarımız tüm sevdiklerimizin ellerinde eziliyor kime az biraz güvensek ki Yüreğinize sağlık hocam harika bir şiir herzamanki gibi. Kutluyorum.
Kutlarım değerli kalem dostum ellerinize, yürek sesiniz hiç susmasın, güzel yüreğiniz kaleminiz var olsun yazsın hocam, başarılarınız daim olsun. Sevgi ve muhabbetle…
Sorgulamayı bilmezsek, görünenin arka yüzünü irdelemesek Bu saydıklarınızı daha çok çekeriz hocam. Allah vicdan ve basiret sahibi insanları önümüze çıkarır inşallah. Hoşça kalın saygılar
böyle güzel yazan üstada ve yürekten gelen her kaleme bir ziyaret gerekir çünkü o yüreğinde güzelliğini görmek gerekir beğenmemek yorum yazmamak ne mümkün şiiriniz başlı başına muhteşem olmuş ders verici niteliğinde başarılarınızın devamını temenni ederim herzaman.. Saygı Ve Selamlarımla ustam...
Değerli ustam.., Büyük bir duyarlılık, İbret alınacak duygu yüklü dizeler.. Şiirin akıcılığına ve anlatım ustalığına hayran oldum.. Gönülden tebrik ediyor, selam ve saygılarımı sunuyorum..
ha kuş yemini de unutma onu da serp giderken üstüme daha fazla ezip de posa mı da çıkaramadığın için aleni yoksa bana küstün mü sen kırıp da parçalayamadığın daha neyim kaldı ki yiğitsen az da sen kır belini en kötü ve en acımasız yerinden
bu alemde kime bel bağlasak anamızı ağlatıyor aşk bile hep sırttan vuruyor umutlarımız tüm sevdiklerimizin ellerinde eziliyor kime az biraz güvensek ki içimiz de hüsranımızın yağmurları sicim gibi çoğalıyor daha da kime neye ve nasıl güveneceksin ki dönmen gerek özüne eğer az bir cesaretin kaldıysa öz koynunda sevgi ile beslediğin de sana düşman çıkarsa…
bu alemde kime bel bağlasak anamızı ağlatıyor aşk bile hep sırttan vuruyor umutlarımız tüm sevdiklerimizin ellerinde eziliyor kime az biraz güvensek ki içimiz de hüsranımızın yağmurları sicim gibi çoğalıyor daha da kime neye ve nasıl güveneceksin ki
Aynen hocam sitemler dile gelmiş kaleme dökülmüş haklı bir serzenişdi yürek sesin susmasın
haydi koyda git artık bırak beni o yalnızlığın çelik pençelerin de hep ayak izlerin kokuyor her bir bahtsızlığımın üstünde bir seferlik de olsa bir git de bir başkalarını birazda çiğne karanlıktan çokça korksam da yapayalnız ve tek kalmak istiyorum varsa ki o ömrün geri kalanında buda hakkım değil mi? merak etme kurtuluş hiç mümkün olmaz tez kaybolurum hep o karanlıkların içinde tüm güzellikler toptan yok edilmedi mi?
haydi daha fazla oyalama beni üstüme çoktan ölü toprağını serptiler bile ha kuş yemini de unutma onu da serp giderken üstüme daha fazla ezip de posa mı da çıkaramadığın için aleni yoksa bana küstün mü sen kırıp da parçalayamadığın daha neyim kaldı ki yiğitsen az da sen kır belini en kötü ve en acımasız yerinden
bu alemde kime bel bağlasak anamızı ağlatıyor aşk bile hep sırttan vuruyor umutlarımız tüm sevdiklerimizin ellerinde eziliyor kime az biraz güvensek ki içimiz de hüsranımızın yağmurları sicim gibi çoğalıyor daha da kime neye ve nasıl güveneceksin ki dönmen gerek özüne eğer az bir cesaretin kaldıysa öz koynunda sevgi ile beslediğin de sana düşman çıkarsa…
Dizeler,anlatım ve anlam olarak harika dizeler olmuş selamlar..............
Hani derler ya bir baba yüz oğla bakar, yüz oğul bir babaya bakamaz diye. BU resmi görünce hep bunu hatırlarım. Ya sosyal devlet olgusuna ne demeli, milyonlarca insan o sosyal devlet zannettiği olguyu destekler yalnız o destekler nereyi destekler kimse bilmez... İnsanın veryansın etmesi, isyan etmesi geliyor bu düzene. Zaten zulme karşı çıkmayan toplumların tepesine pislik yağar.. Yağıyor işte resimler ne anlatıyor, şairler, şiirler ne anlatıyor... Kutlarım...
ÜSTADIM; GÖNÜL EVİNİZİN DUYARLI SESİ ŞU AN İÇİNDE BİREBİR YAŞADIĞIMIZ GERÇEKLERİ DİLE GETİRMİŞ. HANİ DERLER YA TÜRKÜN TÜRK'TEN BAŞKA DOSTU YOKTUR DİYE. ÖYLE ANLIYORUM Kİ SON ZAMANLARDA BU SÖZDE ASLINI YİTİRMİŞE BENZİYOR. ÖTEDEN BERİ ÖZ TÜRK DİYE BİLDİĞİMİZ KİŞİLER BİLE SON ZAMANLARDA KENDİLERİNİ BİR HİÇ UĞURUNA SATAR OLDULAR, KENDİLERİNE NE VAAT EDİYORLARSA BU DÖNÜŞLERİNE KARŞILIK. NE OLURSA OLSUN VAAT TÜRK TÜRKTÜR VE ASLA DÖNÜŞ YAPMAZ. AMA DÜNYA İŞTE. HER ŞEY OLUYOR GÖZÜMÜZÜN ÖNÜNDE HİÇ DE AKAN GÖZ YAŞLARIMIZA BAKMADAN, ACIMADAN. ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSİN DİYEREK SELAM VE SAYGILARIMI SUNUYORUM.
İhanetlere, vefasızlıklara, insan suretinde görünüp şeytanca hareket edenlere, adam gibi karşı çıkarcasına bir şiir yazılmış, yazan elinize ve yüreğinize sağlık ustadım.
herkes olmuş Brütüs...gözü ardında olmayan yandı... biz bu çağın adamı olmadık, olamayız da... Allah hainleri, dönekleri, kalleşleri, yere bakıp yürek yakanları ıslah etsin, hidayete erdirsin dilerim. anlam yüklü, ibretlik dizelerdi okuduğum. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
u alemde kime bel bağlasak anamızı ağlatıyor aşk bile hep sırttan vuruyor umutlarımız tüm sevdiklerimizin ellerinde eziliyor kime az biraz güvensek ki içimiz de hüsranımızın yağmurları sicim gibi çoğalıyor daha da kime neye ve nasıl güveneceksin ki dönmen gerek özüne eğer az bir cesaretin kaldıysa öz koynunda sevgi ile beslediğin de sana düşman çıkarsa…
Bu güzel mısralara hak vermemek mümkün mü? Kutluyorum usta kaleminizi. Sağlıcakla kalınız değerli arkadaşım...
haydi koyda git artık bırak beni o yalnızlığın çelik pençelerin de hep ayak izlerin kokuyor her bir bahtsızlığımın üstünde bir seferlik de olsa bir git de bir başkalarını birazda çiğne karanlıktan çokça korksam da yapayalnız ve tek kalmak istiyorum varsa ki o ömrün geri kalanında buda hakkım değil mi? merak etme kurtuluş hiç mümkün olmaz tez kaybolurum hep o karanlıkların içinde tüm güzellikler toptan yok edilmedi mi? emeğinize yüreğinize sağlık sayın hocam..sonsuz saygıalrımla..
bu alemde kime bel bağlasak anamızı ağlatıyor aşk bile hep sırttan vuruyor umutlarımız tüm sevdiklerimizin ellerinde eziliyor kime az biraz güvensek ki içimiz de hüsranımızın yağmurları sicim gibi çoğalıyor daha da kime neye ve nasıl güveneceksin ki dönmen gerek özüne eğer az bir cesaretin kaldıysa öz koynunda sevgi ile beslediğin de sana düşman çıkarsa…
Hepimizin yaşadığı duyguları,hepimizin söylemek istediği sözleri şiir satırlarında söyleyivermiş sin. Yüreğine sağlık şairim.
dönmen gerek özüne eğer az bir cesaretin kaldıysa öz koynunda sevgi ile beslediğin de sana düşman çıkarsa… (06.01.2016) AZAP… BU KADAR OLURDU FİNALDE ZATEN HERŞEY ANLATILMIŞ HOCAM YÜREĞİN SUSMASIN SAYGIMLA
bu alemde kime bel bağlasak anamızı ağlatıyor aşk bile hep sırttan vuruyor umutlarımız tüm sevdiklerimizin ellerinde eziliyor kime az biraz güvensek ki içimiz de hüsranımızın yağmurları sicim gibi çoğalıyor daha da kime neye ve nasıl güveneceksin ki dönmen gerek özüne eğer az bir cesaretin kaldıysa öz koynunda sevgi ile beslediğin de sana düşman çıkarsa…
Dikkatlice okudum ve mükemmeli bir seslenişti "öz koynunda sevgi ile beslediğin de sana düşman çıkarsa…" diyerek noktalan eser mümeldi üstadım kutlarım selamlar saygılar.
Nice güzel eserlere inşaallah.
Beğendim, Kutlarım...
...................... saygı ve Selamlar....