Sigaramın dumanı gibisin, Ve tek farkınız bitmeyişin ya da bitiremeyişim. Ciğerime çektiğimde Çevreme değil Gönlüme yayılan. Sen yok etmeğe meyilli Ben yok olmaya mahkum.
Terk etmesi mümkün olmayan Elimden değil kalbimden düşüremediğim Yandığım ama yakamadığım Kokusundan nefret edemediğim Acı bir duman ve Kahretsin ki vazgeçemediğim.
Zehirledikçe tükenmeyen Damarlarıma kadar işleyen Gece boyunca gözüme kaçıp, Damla damla yastığıma sızan. Ve bırakmayı hiç düşünmediğim.
Sonsuza dek tiryakinim. Ve sensizlik demek, Ateşler içinde ki bir çocuğun Sessiz sakin bakışı. Sudan çıkmış bir balığın karadaki çırpınışı.
Uzaklaşıp kaybolurken dumanın İliğime kadar işliyor zifir. Günden güne mahfeden bir zehir. Farkındayım tükeniyor bedenim. Bitsin diyemediğim Neden? Sorusuna Cesaret edemediğim. İçime çektiğim duman sen. Yanıp küle dönen ben.
Sonum belli, Tadı hasret Sonu illet Hep beni bitirecek Hep seninle bitecek.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
T i r y a k i n i m şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
T i r y a k i n i m şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzaklaşıp kaybolurken dumanın İliğime kadar işliyor zifir. Günden güne mahfeden bir zehir. Farkındayım tükeniyor bedenim. Bitsin diyemediğim Neden? Sorusuna Cesaret edemediğim. İçime çektiğim duman sen. Yanıp küle dönen ben.
Sonum belli, Tadı hasret Sonu illet Hep beni bitirecek Hep seninle bitecek....
sigara sağlığa zararlıdır diyelim ve özgün dizelerin kalemini kutluyorum... selam ve saygı bıraktım...
Tirakilikten daha yaman şu Kara sevda'' dedikleri , için yanar yüreğin biter ama o bitmez Dilerim yeni yıl mutluluk ve huzur yılı olur sevdiklerinize ve size.. şiirler bitmemeli.. sevgi ile...
Yüreğinize ve kaleminize sağlık.
Tebrikler kardeşim.