Issızdı geceler Korkunç bir karanlık saplanırdı yüreğime Sesi duyulmayan bir hıçkırık Bir damla gözyaşı düşerdi yerlere Hesaba gelmez bir şiddetle sarsılırdı göğsüm Bir faydı bu Tam orta yerinden kırık.
Depremler göğsüme üşüşürdü Sol cenah viraneye dönerdi sen yokken Gözler göze benzemezdi Hayaller bile hayal edilmezdi Sen yokken Saçlar okşanmaya değmezdi.
Bir gün esmer gülücükler getirdin dünyama Geceler güzelleşti saçların gibi Sesin içimi eritti “Gelsem! ” derken Yahut “Gelsen! ” derken Kadifelere büründü kelimeler Hayaller ipekleşti.
Gençleştim Esmer gülümsemelerin dudaklarıma yerleşti Şarkılar “Esmerim! ” dedi her saat sessizce Dünyam güzelleşti Baharlar geldi, çiçekler açmak için yarıştı birbiriyle Yüreğim seninle doldu Esmerleşti Esmerleştim.
Yüreğim yandı, tutuştu Ellerim her gece gizlice, rüyaya yatmıştı Sahilde, çimlerin arasında uzanıp yerlere Gözlerine baktı bütün gün İnanmazsın ama Hep elini tutmuştu.
Uzaktasın şimdi Yüreğimin esmerliği hiç gitmedi Hani o depremler vardı ya Her defasında faylar kırılırdı, Görünce göğsümden hasret fışkırırdı Canım benim Hala durur nefeslerimin arasında Seni bilmem ama Bir tanem Ben hâla esmerim.
Turgut Uzdu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Esmerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Esmerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Depremler göğsüme üşüşürdü Sol cenah viraneye dönerdi sen yokken Gözler göze benzemezdi Hayaller bile hayal edilmezdi Sen yokken Saçlar okşanmaya değmezdi.
selam ve saygılar...