(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL KOKUSU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL KOKUSU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk’ını şiirlerinde yazarken hem arar hemde aratır.!
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU KALEM ; ÖNCELİKLE HOŞ GELDİNİZ..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ ... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA..
Ben nisanliyken nisanlimdan bana gelen mektupların arasında kesinlikle gül olurdu. Bende nişanlımı mektup yazarken mutlaka gül koyardım. Görücü usulü ile evlendim. Bir birimizi gremezdik ama gizli gizli mektuplarla yazışarak konuşurduk. Bir gün onu görmek için babasının evine gittim. Abisinin hanımı benim akrabam dı. Onu ikna etti. Konuşacağız.beni görünce kaçıp gitti. Ben orada kalakaldım.sora mektup yazdım ona çok utandığını yazıyordu mektubunda. Ve mektuplar devam etti. Evleninceye kadar. Evlendikten sora. Benim isim nedeni ile.başka şehirlere gitmeye başladım.üç beş ay aralıklı gelip gidiyordum mektuplar hiç susmadı. Sora askerlik başladı.12 eylül mutirasinda. Askerdi m. Sayfada ay yüzüme mektup serisini okuyabilirsiniz. Şimdi. 37 ci evlilik yilimiz oldu 17 aralık 1978 yılı evlenmistim. Çok mutluyum. Allah herkese nasip etsin. Değerli dost yürek başınızı gittim affniza sığınıyorum efendim.. Siiriniz beni mazilere götürdü. Yürek sesinizi saygılarımla kutluyorum. Selam ve sevgilerle kalın hoşça kalın efendim.
vahap ünsal tarafından 12/21/2015 9:39:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
vahap ünsal tarafından 12/21/2015 9:42:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
BİRİSİ SİZE gül verirse mutlaka o elde gül kokusu kalır. Kalmalı hemde...Bu inançla güzel mesaja eşlik ederek GÜL KOKUSU
Bir deli sevdayım diyor sol yanım Her zaman yürekte, hep coşkun kanım İstersen vereyim uğrunda canım Dolana dolana akarım sana - Aşarım dağları vız gelir engel Baktırma uzaktan ,bekletme dön gel Eğer gelemezsem mutlaka sen gel Bulana bulana akarım sana - Ben bilirim elbet zorlu yolları Özlemler içinde koymam kolları Bu sevdaya sen katmışsan balları Salına salına akarım sana - Benim hallerimi sevenler anlar Sevdalı sevdalı bakışır canlar Adımı andıkça kulağım çınlar Bir gonca gül olup kokarım sana - Sevda ateşleri yaktım bıkmadım Bu uzun yollara yalnız çıkmadım Bir kez olsun hatır gönül yıkmadım Bülbülün olur da şakırım sana - Asla olmaz benden sana riyalar Senin ile dolar taşar dünyalar Dostelim diyorsanhoştur riüyalar Ben de gıpta ile bakarım sana... dediğim bir şiirimle şiirinize yarenlik eylemek istedim Kabul buyurun
Dosteli_ tarafından 12/21/2015 1:33:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aldım kabul ettim efendim bu duygu dolu sözlerle yorum alabildiysem ne mutlu bana, nacizane yazdığım şiirime kıtalar dolusu şiirle cevap vermeniz onure etti beni sonsuz teşekkürler ederim dosteli'niz dert görmesin sağlıcakla ve sevgiyle kalın...
aşk arada mesafe olsada kokusunu iliklerinize kadar hissedebilmek susup dinlediğimiz değil asıl yaşayıp ağladığımız kadar sevebilmek bedenin ana vatanı kalbin de saf aşk varsa özel ve güzelsin olursun asıl maharet kadının kalbinde olmak değil kadının kalbi olabilmek