İstiyorsan dönme artık, orda kal sen sevgilim, İstemezsen hâtırâlar bende kalsın sevgilim, Böyle sensiz mutluyum ben, sen de bensiz mutlu ol, Sen yaşanmış, sonra bitmiş bir masalsın sevgilim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
K A L şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
K A L şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Türkçeyle divan şiiri yzmak zordur aslında.. Siz bunu başarmışsınız! Musiki tadında, bestelense çok güze şarkı çıkar ortaya. Yüreğinizdeki şiir coşkusunu kutluyorum. Daim olsun, Sayın üstadım. Saygılarımla.
İstiyorsan dönme artık, orda kal sen sevgilim, İstemezsen hâtırâlar bende kalsın sevgilim, Böyle sensiz mutluyum ben, sen de bensiz mutlu ol, Sen yaşanmış, sonra bitmiş bir masalsın sevgilim SELAM VE SAYGILARIMI SUNARAK ÖNCELİKLE YAZMIŞ OLDUĞUNUZ BU ÇOK GÜZEL OLAN KAL ŞİİRİ İÇİN VE BENİM ŞİİRE YAPMIŞ OLDUĞUNUZ DEĞERLİ YORUM İÇİN ÇOK TEŞEKÜR EDRİM. SAĞLIK VE SIHATİNİZE AYRICA DUACIYIM.
İstiyorsan dönme artık, orda kal sen sevgilim, İstemezsen hâtırâlar bende kalsın sevgilim, Böyle sensiz mutluyum ben, sen de bensiz mutlu ol, Sen yaşanmış, sonra bitmiş bir masalsın sevgilim
harika bir dörtlük, başarılı bir aruz, gerçekten de güzel bir beste olabilecek güfte. kutlarım arkadaş.
İstiyorsan dönme artık, orda kal sen sevgilim, İstemezsen hâtırâlar bende kalsın sevgilim, Böyle sensiz mutluyum ben, sen de bensiz mutlu ol, Sen yaşanmış, sonra bitmiş bir masalsın sevgilim
işre yeni bir beste adayı bir nefis güfte daha...belki de ben yorum yazıncaya dek bestelenmiş de olabilir...çünkü mûsikisi içinde şiirin...çok beğendim İsmet abi...ayrıca geçtiğimiz haftalarda verdiğiniz o muazzam TÜRK SANAT MÜZİĞİ Konseri için size çok teşekkür ederim...ve sizi koro ses sanatçısı olarak tekrar ayakta alkışlıyorum...diğer konselerde de buluşabilmek ümit ve dileğiyle...sevgi ve saygımla...selamlar... not. aynı konserde bir diğer edebiyatdefteri üyemiz sn.Güler TURAN'ı da ( babidim ) konserdeki keman sanatçısı olarak bir kez daha kutlarım...8 Mart dÜNYA kADINLAR gÜNÜ NEDENİYLE BİR BESTESİ OKUNMUŞTU SANIRIM HATTA TANILMIYORSAM SABA35( aSLI HANIM)IN DA AYNI KONSERDE BİR ŞARKISI OKUNDU...KUTLARIM KENDİSİNİ..NE MUTLU SİTEMİZ SANATÇI,BESTECİ, SÖZ YAZARI,RESSAM GİBİ BİR ÇOK SANAT DALIYLA UĞRAŞAN İNSANLARIN UĞRAK YERİ OLDU ADETA...YÖNETİMİ KUTLARIM BU KADAR DEĞERLİİNSANI BÜNYESİNDE BARINDIRMAYI BAŞARDIĞI İÇİN...TEŞEKKÜRLER...SAYGIMLA...
oktayzerrin tarafından 3/17/2008 1:36:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Saygıyla...