(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYALMİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYALMİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şey boş,her şey bir gün bitecek ve biz ölümü tadacağız.Kısa,öz ve ürpertici kendi adıma.Siz ne düşünüp yazdınız bilemiyorum ama ben alacağımı aldım.Tebrikler.Mükemmeldi.
yahu ben başka şiire yorum yaptım aynıgün birbaşka şiir sayfada anlayamadım mubarek ya yerinde dur ya karar ver ya tabela yaz ya şiir yaz ...................süleyman yıldız.
Yıllarca bekledim seni sevdiğim Aşkıma karşılık verirsin diye Yollarına bakıp hergün ümitle Belki bir gün bana dönersin diye...BEKLEMEYE DEVAMET BELKİYILIN ŞAİRİ SEÇİLİRSİN .bence dahafazla bekleme boşuna eskiden olsa belki şimdikilersanmıyorum sençalışmaya devamet paran bololursa belkiozaman kendidüşer peşine hatta seni leyladanda çokseverdeyilmi hadi seveyim o aklını olmazmı ...............................saüleyman yıldız....
Derinden bir hay de işitir gitsin
Kazacak kabrini bir kürek kazma
Her şey bir hayalmiş deyiver gitsin
Bu şiirin devamı da olmalı şairim..
Tadı damakta tatlı bir iz bıraktı....
Muhabbetle....