(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELOŞŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELOŞŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey geçici rüya, ey ölümlü düş, Sende bir Baki’nin arkasına düş, Madem ki sonunda O’nadır dönüş, Kendi mezarımı kazamam eloşş ==== Geçici Rüyada olsa,Ömrümüzü meşgul eden ölümlü sevda bizimle gider. Çok güzel satırlardı . Yürekten Tebrikler..
Ne libas giydirin, ne inci takın, Kiralık konaktan çıkmam çok yakın, Bu bir heves değil, unutma sakın, Hakiki mirastan bezemem eloşş.
Gerçek anlamda dört dörtlük bir hece şiiri okumanın mutluluğunu yaşattınız. Koni ise bir o kadar can alıcı.Okuyucuyu düşüncelere salabiliyor. Sanırım önemli olan da. Kişi okuduklarının içinde kendi sorgulayabiliyorsa şair amacına ulaşmış demektir.
Çok özledi. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Ne libas giydirin, ne inci takın, Kiralık konaktan çıkmam çok yakın, Bu bir heves değil, unutma sakın, Hakiki mirastan bezemem eloşş.
Ey geçici rüya, ey ölümlü düş, Sende bir Baki’nin arkasına düş, Madem ki sonunda O’nadır dönüş, Kendi mezarımı kazamam eloşş ................ HÜZÜNDÜ YAŞAMA DUYGULARA DAİR
oh oh oh ben bu güzel dizelere şapka çıkarırım .yav gada allah tan eloş değilem yeniden aşık olurdum.yav ne güzel yazmışsan.hemşerim söz düşmez böle güzel şiire .saygılar gada kalemin daim eloşların bol olsun.)))))
Gönül panoma asıverdim bu enfes şiirinizi... Tebrik etmekten başka yapılacak tek şey defalarca okumak... Özel seçkiden fazlası bence... selam ve sevgilerimi bırakıyorum sayfanıza... Kadir Çetin
Ey geçici rüya, ey ölümlü düş, Sende bir Baki’nin arkasına düş, Madem ki sonunda O’nadır dönüş, Kendi mezarımı kazamam eloşş... şair s.tüzün yazan turgut 69
ustaca yazılmış güzel ve duygu dolu bir şiirdi...teşekkürler...tebrikler...saygımla...
oktayzerrin tarafından 10/4/2008 8:09:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ey geçici rüya, ey ölümlü düş, Sende bir Baki’nin arkasına düş, Madem ki sonunda O’nadır dönüş, Kendi mezarımı kazamam eloşş... çok nefis bir şiir okudum yazan ellere yazdıran yüreğe sağlık