(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİN HAYAT DEDİĞİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİN HAYAT DEDİĞİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ya gada nerden bu kadar hayranın.bir şiir yazıyon onlarca yorum yazılıyor sana.ama şiirde böle içimi gavuriyi.şiir dostuma saygılar kalemin daim olsun.
''Bir genç kızın toz pembe hayelleridir Bir demircinin nasır tutan elleri Bazen umut selleri bazen kavak yelleri Yaşamaklada bitmez senin hayat dediğin''
evet hayat dediğin çok kısa bir düşünürün de dediği gibi :hayatı önemli kılan bir daha yaşanmayacak olmasıdır.Önemli olan ne kadar değil nasıl yaşadığındır;demircini nasır tutan ellerimi olmak yoksa nağra atarak etrafımızı rahatsız etmek mi?
Sevilmek ve üzülmek ve gülmek ve ağlamak Bazen bir umut edip bin umutla bağlanmak Yaz boz tahtası senin hayat dediğin An gelir yeni doğan bebeğin ağlayışıdır.
harika dizeler. tebrikler.
************************************************ Dev bir yapboz yapar gibi Tek tek parçaları yerine takarsınız Tam bitti bitiyor derkeni Mutlaka kayıp olur parçanın biri
Yaz boz tahtası senin hayat dediğin Angelir yeni doğan bebeğin ağlayışıdır ... AN GELİR; ÖLÜMÜN DİNGİNLİĞİNDEDİR YENİDEN DOĞUŞ... SENİ SAHNENDİR SON SINAVLARINI VERDİĞİN; HAYAT DEDİĞİN.... * * * * * * * * * MUHTEŞEM BİR TEMA, SU GİBİ AKAN İFADELER, ŞİİRİN HAKKINI VEREN BİR KALEM...
Gece narasıyla uyandığım sarhoşun bakışıdır Birgün gelir senden geriye kalan senden kalan mezar taşıdır Bir doğuş bir batış senin hayat dediğin ........................................................ su gibi anlatıyor sözler hayatı........ kutlarım başarılar tanımak güzeldi şairi sevgilerimle
Gece narasıyla uyandığım sarhoşun bakışıdır Birgün gelir senden geriye kalan senden kalan mezar taşıdır Bir doğuş bir batış senin hayat dediğin....Tebrik ederim saygılarımla
Sevilmek ve üzülmek ve gülmek ve ağlamak Bazen bir umut edip bin umutla bağlanmak Yaz boz tahtası senin hayat dediğin Angelir yeni doğan bebeğin ağlayışıdır
ve işte hayat denilen muammanın çok kısa bir tarifi. yüreğinize sağlık, tebrik ve muhabbetlerimle efendim......
... Gece narasıyla uyandığım sarhoşun bakışıdır Birgün gelir senden geriye kalan senden kalan mezar taşıdır Bir doğuş bir batış senin hayat dediğin....
ve bir güneş gibi olabilmek bütün mesele...gönül incisi uyaran dizeler.... tebrikler...saygılar...selamlar..
... Sevilmek ve üzülmek ve gülmek ve ağlamak Bazen bir umut edip bin umutla bağlanmak Yaz boz tahtası senin hayat dediğin Angelir yeni doğan bebeğin ağlayışıdır ...
Şiir öz ve anlamlı olmuş ama beni kesmedi bu güzel eser altına ekleyvermek geldi dizeleri bir anda o kadar akıcıki hemen ilham geldi gönlüme ama madem böyle şiirin ahnekini bozmak istemiyorum ve can yürekten tebrik ediyorum sevgiyle kal
Bir genç kızın toz pembe hayelleridir Bir demircinin nasır tutan elleri Bazen umut selleri bazen kavak yelleri Yaşamaklada bitmez senin hayat dediğin
Sevilmek ve üzülmek ve gülmek ve ağlamak Bazen bir umut edip bin umutla bağlanmak Yaz boz tahtası senin hayat dediğin Angelir yeni doğan bebeğin ağlayışıdır
Gece narasıyla uyandığım sarhoşun bakışıdır Birgün gelir senden geriye kalan senden kalan mezar taşıdır Bir doğuş bir batış senin hayat dediğin.... ÖYLE GÜZEL ÖYLE İÇTEN Kİ DİZELERİ AYIRAMADIM .YÜREĞİNDEKİ GÜLLER SOLMASIN GÖZÜNDE SEVDA YAĞMURU YAĞSIN SAYGILAR...
Evet efendim, aynen. Hayat akıp gidiyorken, geride---- bırakabildiysek eğer ----bahtiyar ölebileceğimiz tek şey; hoş bir seda... geçip giden zamana kim dur diyebiliyor ki ?...
Güzel işlenmiş, harika bir şiirdi efendim. Kutluyorum. Saygımla.
hayat dediğin bir göz açıp kapama kadardır aslında. zaman o kadar elastikidir ki bazen çok uzun bezen de çok kısa gelir insana güzel bir şiirdi. tebrikler
Gece narasıyla uyandığım sarhoşun bakışıdır Birgün gelir senden geriye kalan senden kalan mezar taşıdır Bir doğuş bir batış senin hayat dediğin....
Bir nefesliktir hayat dediğimiz.Kimse güvenmesin ne malına ne güzelliğine.Bu fani dünyada her şey yalan her şey geçici,bir tatlı dil bir güler yüz baki kalacak olan.Yüreğiniz incinmesin değerli kardeşim.Kutlarım.
cok sevdim bu dizeyi..
sade bir dil lakin,manasi derin!
saygimla..
YÜREKTEN.. tarafından 10/6/2008 1:16:11 AM zamanında düzenlenmiştir.