(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AR- ALIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AR- ALIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kastamonu'yu, her hava durumu seyredip- dinlediğimde tâkip ediyorum Ustam... Siz yazmasa idiniz; karlandınız demek idi ilk kelime niyetim... İkliminiz bayağı sert, rakım yüksekliği...
Onbeş gün daha sıcaklar var zannederim, incir ağacı yapraklarını henüz dökmedi.
Sizin ve öğrencilerinizin sağlığına duacıyım... bir anlık da olsa sınıfınızda ve Sizden gizli öğretmenliğinizi dinlesem. Kimse, çevresindeki değerlerin kıymetinin yeterli derecede farkında değil.
Haklısınız değerli arkadaşım. İlkbaharda ne hevesle büyümüşlerdi. İnsana ''bir gün sen de benim gibi kuruyup toprağa gireceksin'' diyorlar. Sağlıcakla kalınız...
rüzgarların önünde sürüklenecek, sürükleneceksin... ilham veren dizeler, çağrıştırdığı TSM parçası... güzel bir dörtlük mevsime şık düşmüş... tebrikler ve saygılarımla.
Boy boş albenili varmiş ama özde cevheri yoksa Hazan rüzgarlarının önün de gazel olur savrulur gider Demiş değerli kalem çok da doğru söylemiş Bizlerde kutlamak düşer hoşça kalın saygılar
Her yer bembeyaz.
Kalemine sağlık.
Selamlarımla.