adam edemezler içimdeki enkazı ihtimali yok hayal kırıklıklarımın sırf onlardan kurtulmak için, zehir olsa içerim, o zehre ayrılığı eklesem, iki kere ölürüm muhtemelen
içimde tüm organlarım benzine bulanıp, bir kibritle tutuşturulmuş gibi bir yangın çıkması an meselesi buharlaşıyorum karışıyorum atmosfere her nefeste.
en son ayrılıktan sonra, el ele verdim kalbimle tüm bitişlere hak veren aklımla daimi savaş halindeyiz mühimmat yetersiz, menzil belirsiz… daha fazla terk edişler yaşamaya hazırız, içerdeki ateş sönmeden
gökte kaç yıldız var, onu saymaya giriştim gene ırmaklara bıraktım kendimi, bir vurgun simgesi yasak elmalar için her gece bir masal için her pervane ateş için… bir aşk çarpıntısı yüreğimde ..
salkım saçak rüyalar aman vermiyor ki yorgun değilim aslında tek katre alev yüzünden oluyor her ne oluyorsa bundandır baharı hazan sanmalarım, hani şöyle en pürtelaşından olsa.. biraz da ...
uyan da gör ey bir katre gibi olan kendiliğini tereddütsüz kurban et de bir katre karşılığında koca bir umman satın alasın bir damla olup sonsuzluğa dalmak için bir aşk ırmağında kaybolmak için
köle gibi yalvaran... yanmakta olan bir kalp var şimdi nasıl oluyorsa ne alev tutuşturmuş suyu, ne su söndürmüş alevi.. ruhum yanıyor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ruhum yanıyor... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ruhum yanıyor... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin daim olsun
_________________________ Selamlar,