Akşam oldu yine Güneş dağları aşıp kaybolduğunda Aydınlatacak gözlerin gecelerimi Hasretin yakacak yine yüreğimi Ellerim arayacak tutmadığım ellerini Neredesin?
Alışamadım seninle sensiz yalnızlığa, Gündüzleri kalabalıklar içerisinde, Gece olunca da kaybolurum kendi yalnızlığımda Aniden sol yanım acır Hançer saplanır yüreğime! Gözümden yaşlar süzülür yüzüme Dilim lal olur söyleyemem bir kelime Yakar hasretin yalnızlığımda çoğalır özlemler Sığmaz gönlüme Akşam olmak üzere neredesin?
Terk etmek isterim Bu şehrin karanlık sokaklarını Ayaklarıma pranga vurulur Esiri olurum loş sokakların Uzaklar daha da uzak gözükür gözüme… Adımladığım sokaklarda dönüp bakarım arkama Düşünürüm hayallerimi Ne hoş hayallermiş derim kendi kendime Sahi akşam olmak üzere neredesin?
Silmek, üzerine bir çizgi atmak isterim Yapamam. Ellerim fırça tutmaz çizemez, dayanmaz gönlüm silmeye Devam eder içimde ateş yanmaya kaldığı yerden Kor özlemleri atarım için için yanan yüreğime… Söküp atmak isterim, alevler yükselen yüreğimi Atamam kalır yerli yerinde Akşam olmak üzere neredesin?
Kenetlenmişler izin vermez ne aklım ne de yüreğim Kıyamam her ikisine de Gözlerimi dikerim tavana, düşlerim gecelerce Saçının her telini, O cennet gözlerini Öpmeye doyamadığım dudaklarını Gamzeler açtıran gülüşlerini Sevgi dolu yüreğini koyarım başköşeye… Ne yüreğimden ne de hayallerimden Gidemem bir adım öteye Neredesin?
Yaşamım boyunca bir daha böyle sevemem Böyle deli dolu, böyle coşkulu sevda beklemem Kapattım yürek kapılarını, açmam başkasına Yalnız kalsam da geceler boyu başkasına bakmam Sen olmayınca istemem Başkası dokunmasın gönül telime Uzanmasın başka el ellerime Ben sadece seni sevdim, seni sığdırdım yüreğime Sahi neredesin?
Sevgim öyle hafife alınır cinsten değil Öyle içten, yürekten derinden sevdim ki Sağanak yağmurlarda Sırılsıklam ıslanmış gibi İliklerime kadar işledin çok sevdim Hapsettim yüreğine kendimi Sen neredesin?
Sana olan sevgimi, özlemlerimi, hasretimi Dizelere dökmek çok zor Ben hiç ben de değilim Kalemim susmuş yazmaz, aklım sen de Seni anlatacak sözcükler yok olmuş sözlüklerden. Kim bilir suskunluğum yalnızlığıma Belki ağlayan geceme Sensizliğe avaz avaz çıkan hıçkırığım. Mutluluğuna dualarım Yanımda yoksun diye isyanım Akşam olmak üzere sen neredesin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akşam Olmak Üzere Sen Neredesin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akşam Olmak Üzere Sen Neredesin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine emeğine ellerine sağlık güzel yüreğin dert görmesin Sevgiyle kalın şairim ve iyi akşamlar diliyorum Saygılar asi kızdan sayfanıza bir tutam sevgi bırakıyorum
Can kardeşim mustafam, Gene bir aşk sevda şiiri okudum insanı çeken ruhu okşayan çok harika bir eser, Yüreğine emeğine kalemine güzel gönlünü kutluyorum saygılarımla selam ve dua ile sağlıcakla kal..
Saygılar asi kızdan sayfanıza bir tutam sevgi bırakıyorum