Nemli avuçlarımın soğuk parmaklarına sığınan kalemin ucuyla sürükleyerek mecalsiz harflerimi yaşamla ölüm arasına yazılmış şiirlerimin satır boşluklarında D i r i d i r i b o ğ u l a r a k a n l a t a c a ğ ı m Biz’i...
Her gece tazelenen acılar eşliğinde kesilirken soluğum nefesime bağlı umutlarımı genzime asılı adını koparacağım kendimden... uzun soluklu cümleler kuramam belki ama içime tüten yangınlarla demleyip yaralarımın kabuğunu uzun uzun içeceğim anılarımızı dudaklarımın arasından sızan adının harfleriyle boğulsamda Y u t k u n a Y u t k u n a h a t ı r l a y a c a ğ ı m Biz’i...
Tenime bulaştırdığın acıları ayıklayıp ayakucundan kaldıracağım cesedimi... Kursağımda bıraktığın içimde sindiremediğim yaşanmamış bir aşkın öldüren ayrılığına teslim olsam da yine de hatırlayacağım h e r ş e y i n i . ’Seni seviyorum’ ’Seni seviyoru’ ’Seni sevi’ ’Seni’ ’Sen’ ’Sen’ ... ’S e n diyerek ...... y a ş a t a c a ğ ı m Biz’i ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..... Biz'i şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..... Biz'i şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nemli avuçlarımın soğuk parmaklarına sığınan kalemin ucuyla sürükleyerek mecalsiz harflerimi yaşamla ölüm arasına yazılmış şiirlerimin satır boşluklarında D i r i d i r i b o ğ u l a r a k a n l a t a c a ğ ı m Biz’i... kocaman yüreğinize sağlık nice güzel eserlere inşaallah
Sen susmaya devam et bizi Belki bir gün bir tren garında Bir otobüs terminalinde Ya da bir gemi iskelesinde karşılasırız sevgili
Öyle uzaktan falan da sevme beni istemiyorum Seven adam deli gibi olmalı Bir dakika bile sevgilisinden ayrı kalamamalı Ve bu gün pazar cehennemin dibine kadar yolun var dedirtti şiir
Nemli avuçlarımın soğuk parmaklarına sığınan kalemin ucuyla sürükleyerek mecalsiz harflerimi yaşamla ölüm arasına yazılmış şiirlerimin satır boşluklarında D i r i d i r i b o ğ u l a r a k a n l a t a c a ğ ı m Biz’i...
-Sen unutmaya devam et Biz’i sevgili !
:(
AH AH! sen diri diri gömerken bizi,ben bir başıma nasıl yaşatacağım ki bizi bir kor serptiğin yüreğimin yangınını hangi iklim temizler şimdi nasıl yürüyecek ayaklarım?peki nasıl kaldıracağım sen yağan gökyüzüne başımı? de bana! nasıl bakacaksın şimdi yüzüme? sen her yeri dümdüz ederken,ben nasıl toparlayacağım peşin sıra bıraktığın onca dağınıklıgı ve sen içine gömdüğün (kara sevdanla)nasıl unutacaksın bizi...
nasıl tutacak başka eli ellerin? nasıl yaslanacak ve hangi ayazda yaşlanacaksın şimdi SÖYLE bizi uçurum kenarından bırakırken nasıl bu kadar kör oldu gözlerin? nasıl kandın yüreğini kör edenlere ki sen?
.(
hiç bilmeden yürü şimdi asılı kaldığın hayatın kıyısına ben solumu elime alıp:
dudaklarımın arasından sızan adının harfleriyle boğulsamda Y u t k u n a Y u t k u n a h a t ı r l a y a c a ğ ı m Biz’i...
sen eski sen değilsin artık! sen tarumar ettin içimi ve hiç sönmeyen bir yangının tam ortasına kurban verdin beni ben öldürmedim (git)medim ve sadık kaldım yüreğime...
ve ben!
Tenime bulaştırdığın acıları ayıklayıp ayakucundan kaldıracağım cesedimi... Kursağımda bıraktığın içimde sindiremediğim yaşanmamış bir aşkın öldüren ayrılığına teslim olsam da yine de hatırlayacağım h e r ş e y i n i . ’Seni seviyorum’ ’Seni seviyoru’ ’Seni sevi’ ’Seni’ ’Sen’ ’Sen’ ... ’S e n diyerek ...... y a ş a t a c a ğ ı m Biz’i ..
bilirim bazı sevdalar SONSUZLUĞA.. yazılır sevgili
yüreği yüreğime her satırı ile komşu olan can, buğün ilk kez nerden geldim dedim bu sayfaya (sınava gireceğim az sonra) darmaduman oldum bak şimdi... ey yüreğinden öptüğüm
(biz)
demeyeli çok uzun zaman oldu yüreğim...
çok güzeldi şiirin ve sen!
tebrıkler yürekten
Funda SAĞLAM tarafından 12/1/2015 2:11:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok güzel bir şiir ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık tebrik eder can-ı gönülden kutlarım daha nice güzel eserlere inşallah saygı ve hürmetlerimle...
:(( Can ablam yer her ıslak bu sokaklarda nereye dokunsam buz soğuk ben susayım da anlatsın şehrimiz gel biz ağlayalım yağmurlar altında sevgimlesin kocaman.