(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kullar değişti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kullar değişti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hak yoldan ayrılıp maneviyatı terkedişlerle maddiyata esir olanlarda huylar değişti.Teslimiyet Allah a Hak yolayken maddiiyatın esiri oldukça insanların bencillemesiyle insan demeye bin şahit ister masumların feryatları arttı kulların halleri değişti konuşu güzel anlamlıydı okuduğum şiirin kutlarım.Dua ile.
Çok,çok güzel düşündürücü bir şiir. Doğru ve tam isabet tespitler,ibret verici dizeler. Tam da günümüz insanlığından kesitler veren harika bir eser. Kutlarım,duyarlı yürek sesinizi,şiire emeğinizi...sevgimle...esenlik dileklerimle...
deyerli hemşerim harıka şiirini defalarca okudum deyişmeyen ne kaldıkı zaten yiyecekler bile hormonlu harıka şiiri yazan şairi ayakta alkışlıyorum ____________________________________ selamlarımla Allaha amanat olun
Hak yolundan ayrılanlar, en çok ALLAH adını anarak günah işleyenler değil midir ? Dinini kulaktan dolma hurafelerden öğrenenler ,kutsal kitabımız Kur anı bir kez bile okumayanlar reelde ve sanalda ahkam keser olmuş.Aç kitabını bir bak oku ne demiş seni Yaratan.Arapça okuyup anlamadığın Kur' anı Türkçe oku ,ne demiş ALLAH biz kullarına.Önce ''oku demiş ,ilk emir olarak oku! Okuduğunu anla doğruyu bul demiş.Vicdanın yoksa hırsızlığı da çalmayı da günahı da hoş görür kişi. Ömrüne bereket Murat günümüzün gerçeklerini irdelemişsin, okuyan ders alır. Sevgiyle kal.
Kur’an duvarlarda bir süs gereği Namaz ki kılınmaz dinin direği Murat arar oldu kulluk örneği Ademden bu yana kullar değişti Murat Gökçe Karsî 26.11.2015 Anlamlı dizelerdi emeğinize sağlık saygımla.
Kaldı mı sanırsın insanda vicdan Tavafını edip gelsede hacdan Zalime yapılır olmuş her secden Salaha yönelen eller değişti....................tebrikler....İLLAHA DA HECE ŞİİRLERİ DAHA GÜZEL....hece okurken aldığım tadı serbest de nadir yakalıyorum...tebrikler
Merhaba değerli dost Her zaman ki tad ve kıvamında bir eser Okuduk,kutladık ve alkışladık yazan yüreği Gönlüne,ömrüne bereket. Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
İbretlik dizeler hocam evet değişmeyen ne kaldıki toplumun kimyası değişti allah ötesine hayır etsin haram zadelere yaradanın gazabı tez zamanda gelsin yürek kaleminizi kutlarım hocam esinin bol olsun selam ve saygıllarımla
En gerçeğinden güzel bir şiir.