Ey sevgili, Gerçek bir romansın derdin hep, Tertemiz duygularla yazılmış. Okumaktan hiç vazgeçmediğim Ve hiç bitiremediğim. Merhamet, aşk, vicdan, sevgi Masumiyet adına ne dersen de. Her konusu sahici ve özeldi.
Sevdanın en masum halini Barındırıyordu değil mi? Mecnun’ un Leyla’ya olan Sevgisini anlatıyordu. Mecnun vardı başından beri, Sahi Leyla bu romanın neresindeydi?
Neden be sevgili, yalanlarınla süsledin Sahte gözyaşlarınla ıslattın yapraklarımı. Neden Leylam olamadın? Halbuki karıştırdığın her sayfamda Sen vardın adım adım. Yoksa okumadın mı devamını? Oysa ne kadar çok şey vardı içinde Çevirdikçe ders alacağın.
Hakkını yiyemem sevgili, Hiç duymadığım bir masaldın. Yapmacık kapak resmi yakışmıştı benliğine. Aldananı çok olurdu Uydurma sözlerine. Hayal kırıklığıyla dolu Serüvenden serüvene iten. Ben kurbağa prens Sen sahtekâr prenses Ve hiç bir masal yoktu senden önce Hüzünlü bir halde biten.
Keşke sen okumasaydın beni Bu kadar yıpranmazdım. Koparılıp yırtılmazdı Tek tek sayfalarım. Eskitmeden açılırdı Sevgi dolu yapraklarım. O zaman kıymet bilene Emanet olurdu belki de, Değeri bilinirdi başka bir elde.
Keşke hiç dinlemeseydim seni Bu kadar aldanmazdım. Çocukluğumda annem böyle Anlatmamıştı baş ucumda. Gözlerim yavaş yavaş kapanır Dalar giderdim uykuya. Hiç benzemiyordun O şirin masallara.
Haklıydın sevgili, Gerçek bir romandım Okudukça yureğine dokunan. Ama sen be sevgili, Gözümde hep bir masal kaldın Sadece çocukları uyutmak için okunan.
Aramızda ki fark buydu işte sevgili, Ben aşka yazılmış hazin bir roman Sen ise masaldaki en kötü kahraman.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Roman İle Masal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Roman İle Masal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili ustam, masalda olsa, romanda olsa ne fayda yar hayırsız olunca dedirten, sitem dolu dizelerdi, büyük keyif aldım, emeğinize, yüreğinize sağlık. Sevgi, saygı ve selamlarımla... Hoşça kalın...
Aramızdaki fark buydu işte sevgili, Ben aşka yazılmış hazin bir roman Sen ise masalda ki en kötü kahraman. Çok çok güzeldi.Beğeniyle okudum. Kutluyorum.Selam ve saygılar
Çok güzel... Hüzünlerin sarmalında,sitem duygularının dile geldiği dizeler harikaydı. kutlarım,şiire verdiğiniz emeğinizi,yüreğinizi...sevgiyle,esenlik dileklerimle...
Değerli kardeşim.yüreğinden damlayan duygu damlaları sayfayı güzel ve anlamlı bir şiirle doldurmuş.Malesef gönül ayırım yapamıyor. o kimi severse onun için iyisi,güzeli,doğrusu,akıllısı o oluyor.Zaman geçtikçe huyunu suyunu öğrendin mi yüz bin defa pişman oluyorsun ama neye yarar.Seninki de maalesef öyle biri çıkmış.masal olmaya bile değmez.Beklenen hep ilkbahardır gönlümüzde ama çok zaman sonbahar hüznüyle dalgalanır gönlümüz. böyle bir günde bu şiirle karşılaşmak güzeldi. Kutlarım. Puanım tam,selamlar kardeşim.
masal tadında yürek sesi ne güzel irdelemiş, hüzün iken depreşen aşkı tecellisinde vuku bulan o derin sancı. yüreğinize sağlık değerli şairim. saygılarımla...
yine güzel bir şiirdi
saygılarımla