Kara bir Şiir daha yazdım sana Dünya, İçini karartacak, bilirim. "DOĞASAL DENGE" koydum Adına kap-kara Planetim.
Kiyato-Japonya’dan sonra, Durban-Güney Afrika, Kophenag-Danimarka ve Kanada da-da Fare doğurdu Dağ, (*) Nice Yıllara!
Ben katledilen Doğa, ben gerçekleşmeyen Rüya, ben barışsal Dünya, ben kör-sağır-dilsiz İnsanlık 2015 Yılında Paris-Fransa Dünya İklim Konferansında sen vurdum-duymaz Uygarlık Havadaki Co2 artmasına; "- Yeter!" de artık.
Aldatılan İnsan, sömürülen Hayvan, sen mahvedilen Doğa, bencil Kapital, yalancı Para şunu bil; Yer Küre ısınması, İklim kayması, Havada Ozonun artması... Tanrı Buyruğu değil, Ekonomiktir ve Sebebi Atmosferdeki Deliktir!
Yer Küre ısınıyor vay-vay, İklimler kayıyor kay-kay, Bilim Adamları toplanıyor top-top, Ülkeler "Elde ne kalır?" İşinde çok-çok, Poltikacı Oy peşinde oy-oy, Çözümü yok bu Gidişin yok-yok, Sonu Bok bu İşin Bom-Bok!
(*) AFRİKA 6 Şiirinden alınmıştır. Lütfen benim tüm AFRİKA, DOĞASAL DENGE ve İDA’NIN UĞRUNA Şiirlerimi okuyunuz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOĞASAL DENGE (6) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOĞASAL DENGE (6) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayın Bedir Dostum, sizin "İstanbul'u seviyorum" Şiirinizi zevkle okudum. Benim "İSTANBUL SENİ" Şiirlerideki sevgi başka bir Sevda. Şiirle kalın Kara Zurna