Bir kaç müstesna dize Siler derdi, kederi Şifadır kalbimize Şairin not defteri
Öyle güzel bir andır Cana can katan candır Yürekte heyecandır Şairin not defteri
Aşkı hisseder, yazar Duygu selinde yüzer İnci gibi söz dizer Şairin not defteri
Hataya çizgi atar Hayata ahenk katar Daima hakkı tutar Şairin not defteri
Özünden taviz vermez Kimseyi hakir görmez Söze kota getirmez Şairin not defteri
Kelama selam durur Felsefeyi savurur Bazen kasıp kavurur Şairin not defteri
Görenedir görene Köre nedir, köre ne? Tükenmez bir hazine Şairin not defteri
EmRullah Bedir
* Değerli arkadaşlar; bu sayfaya eklediğim şarkı yeni çıkan ve BİR DAHA ÇALSIN adlı albümde yer alan DİNLEYEMEDİM adlı şarkıdır. Video ise sürekli izlediğim ve BAYŞAD genel başkanı Sn. OSMAN SARAÇ tarafından hazırlanıp sunulan ve bu şiirin de yazılmasına ilham kaynağı olan programdır. Sayfanın fon resmindeki kişi ise kendine has şiir yorumuyla AHMET ARİF ve NECİP FAZIL şiirlerine yeni bir soluk getiren Sayın Hocam ASLAN SEYMEN’dir. Bana göre Türkiye’nin en iyi şiir yorumcusudur. Onun şiir yorumlarını muhakkak dinlemenizi tavsiye ederim. Özellikle şiire yeni başlayanlara artı değerler katacağına hiç şüphem yoktur.
DİNLEYEMEDİM şiirime böylesine güzel bir beste yaparak albüm şarkısı olmasını sağlayan Sn. Hocam RUHİ KAAN BİRKALIR’a, güzel programı ile her Cuma akşamı keyifli vakit geçirmemizi sağlayan Sn. Hocam H. OSMAN SARAÇ’a ve şiir yorumu konusunda çok güzel örnekler sunan, bir çok etkinliğe benimle beraber katılan Sn. Hocam ASLAN SEYMEN’e ve birbirinden güzel şiirleri ve yorumlarıyla bu sayfalarda bulunmama vesile olan siz değerli arkadaşlarıma çokça teşekkür ediyorum...
Şiir de şarkı da hepinize armağan olsun. Umarım bu sayfadan beğeneceğiniz bir şeyler çıkar... Selam ve saygılarımla...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİRİN NOT DEFTERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİRİN NOT DEFTERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize, ellerinize sağlık değerli hocam güzeldi dizeler güzel bir şiir okumanın hazzını aldım, duyarlı yüreğinizi ve kaleminizi tebrik ederim, kaleminiz daim olsun. Sevgi ve muhabbetle...
Kelama selam durur Felsefeyi savurur Bazen kasıp kavurur Şairin not defteri.............KUTLARIM, BİR TÜRLÜ KISMET OLMADI GELMEYE * ALAMUT KALE ŞİİR ETKİNLİĞİNE*..SAYGILAR
Yürekten kutlarım sizi çok güzel yüreğinizin sesi çok güzel kaleme dökülmüş tebrik ederim saygılar selamlar değerli şairim kaleminiz daim olsun hayırlı akşamlar diliyorum tüm şiir seven yüreklere
Değerli kardeşim... Şiirin teması,sunumu fon müziği,resmi ve bilğilendirmesi ile muhteşem bir sayfa açıldı önüme. Tüm güzellikler için teşekkür eder şiiriniz kutlarım.
Tükenmez bir hazine Şairin not defteri. Bu güzel şiirin en kısa tanımı. Şiir ve seslendirme harika. Emek veren gönülleri ve ve bu gönülden dökülen duygulara sonsuz selam, saygı ve sevgi yolluyorum.
Çok güzel ve de harika bir şiir her şiiriniz gibi ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık Emrullah hocam tebrik eder can-ı gönülden kutlarım bu nadide şiirinizi yazan kalemi yazdıran yüreği daha nice güzel eserlere inşallah saygılarımla...
Çok tebrik ederim.
Göktürkmen tarafından 12/3/2015 8:38:42 PM zamanında düzenlenmiştir.