(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UZAKLARDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UZAKLARDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Körfezdeki şu yorgun dalgaya bir bak, Mazi ne kadar yakın, ne kadar sıcak, Güneş batarken şarabî ufkun koynunda, Varlığın imbat kadar yakın,yıldızlar kadar uzak.
Sen uzaklarda bir ses, Sanki uzakta bir umut… Kırık, mutsuz, huzursuz…
Sanki bir ışık arıyor, Dikmiş gözünü uzaklara, Mutluluk ve huzur soruyor.
İsterdim; umutsuzluğuna umut Mutsuzluğuna mutluluk... Ama Heyhat! Ben de karanlıklardayım KARANLIKLAR ŞİİRDE KALSIN YÜREĞİN HEP AYDINLIK OLSUN SEVGİLER...
hepimizin aradığı mutluluk ve huzur...öyle bir arkadaşımız olmalı ki ömrümüze ömür katmalı ...hangimizin karanlıkları yok ki ? hepimizin bir arka sokağı karanlık değil mi ?
çok güzeldi şiir...kutladım kalemini yürektem...yitirme umutlarını... sevgiler...
karanlıklardan ,aydınlığınıza bir ışık yakmak isterdim sevgili gülşen hn.şüphesiz ki,her zorlukla beraber bir kolaylık vardır.sabrediniz.kutluyorum.sevgiler...
Üç kuş gibi şiiriniz..Eğilmişler su içmeye..Bu uzaklarda sizi çeken nedir? Bırakmazmısınız uzakların yakasını..Şaka.Üç kuşunuz çok zarif ve sevimli.Selam,saygı.
Her doğan gün yeni bir umut.
iç bir şiir tebriklerrrr