(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızlığım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızlığım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir yalnızlık bulursun, Buz gibi bakan resimlerin Hançer yarası göğsümde Kanar damla damla yüreğimde…
oyy oyy demek geldi ya içimden neyse sadece sus kalıp kutlayayım ilk intiba bozuk olmasın hani:) şimdilik memnuniyetimle tebrik edip kaçayımn iyi bayramlar selam ve saygılar
Yetim sevgiler bıraktın… Anılar bıraktın lime lime acıyan Boynu bükük bir şiir, senden kalan Ve hoyratça bakan gözlerin… ****************************************** Bin sitemle örülü şiir... Mahzun bir duruş. Bir iç çekiş.. . Hüsranın doruk noktası. Hisserttirdi! Takdirlerim ve sevgimle...
hani bir anka kuşu vardı bütün hayalimiz kanatlarına tutunup masal dağlarından kirlenmemiş sevgiler olağanüstü hayaller getirecektik olmadı gün geldi anladık bütün masallar biraz yalan kaf dağı yok ve anka bizim yarattığımız hantal bir kuş...
tıpkı içimizde yarattığımız sevgili gibi ikiside ne zaman gideceği belli olmuyor... sevgiler saygılar...
Yok, olmak düşer payıma Havada dağılan duman gibi İçimde har olmuş yalnızlık, Gökyüzünde kırmızı bulutlarla…
Yetim sevgiler bıraktın… Anılar bıraktın lime lime acıyan Boynu bükük bir şiir, senden kalan Ve hoyratça bakan gözlerin…
merhaba güzel insan kutlarım şiirini yalnızlığına sarılıp gitmişsin yüreğine sağlık ben de yetim sevgilerin çocuğuyum bu yüzden kanar dururum sevgiyle kal hep kurduğun düşte bıraktığın gülüşte kal
Anılar bıraktın lime lime acıyan
Boynu bükük bir şiir, senden kalan
Ve hoyratça bakan gözlerin…
özlemişim şiirlerini.... birazcık geç kalsamda yeniden şiirlerini okumak güzel....