Ahh Yüreğim Ahh
Neden Be Yüreğim Neden Yanarsınki,Neden Böyle İçin İçin Kanarsınki,Kaçak Ve Korkak Bir Yürekle Yolun Kesiştiği İçinmi Yoksa Bu Çırpınışın,Bu Hezeyanın,Eğer Bu Yüzden İse Bırak Gözyaşlarımı Bırak Yüreğim Damla Damla Akıtma Yaralarımın Üzerine,Kaçak Ve Korkakların Arkasından Ağlanılmaz,Kaldır Başını Dimdik Dur,Bugün Ne Yanması Gereken Sensin Ne Ağlaması Gereken Sensin,Kaldır Başını Dimdik Dur,Gerçeği Gör Artık Ve Kabullen,Sen Bütün Engellemelerime Rağmen Seni Kapattığım Kapıların Arkasından Bir Çift Göz Uğruna Herşeyi Yakıp Yıkarak,Fırtınalar Kopararak İçimde,Yaprakların Dahi Kıpırdamısına İzin Vermediğim Dünyamı Alt Üst Ederek,Bütün Kilitlerimi Kırarak,Bana Dair Hayatıma Dair Ne Kadar Kırmızı Çizgim Varsa Hiçe Sayarak,Sen Benim Parçamdın Ama Beni Bile Hiçe Sayarak Çıktın Bu Yola,Şimdi Soruyorum Sana Yüreğim Seni Kilitlemişim Olduğum Kapıların Arkasında Özlemini Hasretini Çektiğin Sevgimiydi...???Eğer Herşeyi Yakıp Yıkarak Beni Benden Çalma Pahasına Özlemini Çektiğin Ve Bu Yüzden Bugün Ağlıyorsan Ve Yanıyorsan,Ağlaması Ve Yanması Gereken Sen Değilsin,Bırak Aşk’a Cesareti Olmayan Ağlasın Ve Yansın,Çünkü Sen Büyük Sevdin Bu Kez Ve Kimsede Olmadığın Kadar Var Oldun Bu Aşk’ın En Temiz Sayfalarında,Sen Yaşanmışlıkların Üstüne Çizgiler Çekerek Yürüdün,Yaşadığın Onca Acıyı Ve Yangını Bilmene Rağmen Sonuna Kadar Açtın Kapılarını İstersen Bırakta O Kapıdan İçeriye Girmeye Cesareti Olmayan Korkak Ağlasın Ve Yansın Senin Büyüklüğünü Göremediği İçin...Yok O Kilitlemiş Olduğumun Kapıların Arkasından Acı Çekmek İçin Çıktıysan Buyur Yüreğim Masanın Üzerinde En Az Sevgin Kadar Büyük Bir Acı Var,Kurduğun Olur Olmaz Diye Hesap Etmediğin O Büyük Hayaller Kadar Acı Var,Ama Sorsana Be Yüreğim Sorsana Bende Bu Büyük Acıyı Kaldıracak Kadar Güç Varmı,Bıraktınmı Bende Böyle Bir Güç,Yanıyorsun,Damla Damla Gözümden Süzülen Yaşları Yaralarımın Üzerine Akıtıyorsun Ama Kaldır Başını Bak Be Yüreğim Zayıflığımı Görmüyormusun,Çaresizliğim Okunmuyormu Yüzümden,Ama Sen Güçlüydün Diyorsun Demi,Sen Yine Bir Yolunu Bulursun Diyorsun Demi Ve Sen Yine Aynı Şeyi Düşünüyorsun Demi Bu Kadar Yorgunluğa Rağmen,Ben Yine Alır Seni Saklarım Kapıların Arkasına İyi Ederim Sonra Haydi Yüreğim Derim Zannediyorsun Demi...?Hayır Yüreğim Bu Sondu Artık İyi Olamayacaksın Ve Ben İnan İyi Olman İçin Uğraşmayacağım,Seni Öyle Kapıların Arkasınada Kilitlemeyeceğim Ve İyiymişsin İyiymişiz Gibi Yapmayacağım,Acımı...?Masanın Üzerinde İlk Defa Bu Kadar Büyük Bir Acı Var,Şimdi Yan Yüreğim Yanabildiğin Kadar Ve Beni Yak Yakabildiğin Kadar,Sende Saklı Olan O Masum Çocuğu Bir Kaçağa Ve Aşk’a Cesareti Olmayan Seninle,Benimle,Sevginle,Duygularınla Alay Eden Bir Vefasıza Gösteripte Öldürdüğün İçin Yan Yüreğim,Sevgimiydi Derdin...Azıcık İlgimiydi...Uyan Lan Uyan Sen Yanarken O Kahkahalar Atıyordu,Acımıydı Derdin Çekeceksin Acıyı Ama Ne Giden İçin Nede Kalan İçin,O Vefasızla Bir Olup Sana Sakladığım O Masum Çocuğun Katili Olduğun İçin Acıların Bu Kez En Kralını Çekeceksin,,,Özlemek Yok,Beklemek Yok,Gelsin Diye Artık Ayağına Kapanmak Yok Sadece O Masum Çocuğun Acısını Yaşayacaksın Yüreğim...!
|