Ayrılığın ölçü birimi Kaç kırlangıç kanadı Orayla buranın arası?
Gecesini bilmediğim bir şehirde Uyanışını düşünüyorum. Miskin bir esnemeyle Ayılmaya çalıştığın odanda Bir naz bahçesi yatağın.
Gözlerini düşürdüğün boşluk umutlu Yüzüne çarptığın su Yanağını öpen havlun mutllu Yalnızlığını sımsıkı saran ceketin Beni anımsatacak belki.
Sabırsız bir bekleyişte Kapı önünde postalların Hadi acele et giy kaputunu Soğuk olacak belki gün. Yürüyorsun ibresi doğru adımların Vatan borcu,kışlaya doğru. Kaç şafak eskitti nöbette düşlerin?
//Söyleyemediği günaydınlar acıtırmış meğer dili Özlememek ne büyük yalan//
Şimdi içinden tuttur bi şarkı O şehir de tanısın Güller şehrine Dualarından katmerli gül düşüren Huysuz ve tatlı kadını.
Asker bir oğula özlemle seslenilir.Tüm askerlere hayırlı teskereler olsun.
__________________________________________Ekim iki bin on beş
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özlem Ekimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özlem Ekimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Süreyya hanım, Oğlunuz veya yakınınız, hayırlı tezkerelerle gelsin. Vatan borcu için her erkek evlat bir gün gidiyor. Hani Erkin Koray ın 'Kızları da alsınlar askere' şarkısı vardır ya... Aslında, her anne, her sevgili de , evladı, sevdiğiyle askere gider bizde...
Hayırlı teskereler.Sağsalim gittiler, sağ ve salim dönsün aslanlarımız baba ocağına.Gül kokulu yiğitlerimiz Yaradan' a emanet.Anlamlı dizeler için teşekkürler öğretmenim. Sevgiyle kalın.
Harika ellerine yüreğine sağlık Süreyya hanım çok güzel tebrikler yürek sesiniz hiç susmasın daim olsun her daim şiirle olun şiirlerle kalın saygı ve HÜRMETLERİMLE...
anne yürekli şiir kadına tüm isparta gülleri oğul kokulu şafak selâmında
Allah mutlulukla kavuştursun tüm hasretleri...
tebriklerimle... sevgiler selamlar