Önce kuşlar düşüyor Şehrin sokaklarına Sonra Bütün sarhoş tanrılar
Buralar sessiz Çıt çıkarmıyor Yağmur duasını unutan Dil yanığı ruhlar Solgun bir resim asıp gözlerine Öylece Çıkıyorlar sokağa Ve Acılarına inen perdede Gülüşleri Hayali bir karakter sadece
Bu Şehir dilsiz Kendi omurgasında ses(n)sizce çürüyor
Oysa Son/bahar Nazlanıyor şehrin saçaklarında Giydirip Birkaç çürük kelimeyi Gazel döken ağaçların kızıllığına
Ki; Sen yoksun Bu şehirde Uzağımdasın Ve Sen Hiç gelmeyecek gibi duruyorsun Uzaklığınca….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Na/mert düş… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Na/mert düş… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün oldu ki canımızı köz de beklettik. Öyle yandık, öyle korlandık der gibiydi şiir..
Eyvallah...
Mutluluğu yaşamak kolay, mârifet acıyı yutabilmektir, sindirebilmek saçının telinden tut ki ta ciğerlerine kadar.
Bilir misin şâir zor olur zân hallerinden yanılıp, u'yanıp gerçeklere ulaşmak, tutunmak bir umuda onca düş kırığı arasından.. ki kalp dolmuşsa hayal kırıklarıyla itinâ ile davranmak gerek yaklaşana zarar vermesin deyi.
Bir şiir okumuştum ismini unuttum lakin anladığım şuydu dizelerinden. Kurulur tüm günâhların terazisi bakışlarda birgün, birgün herşey geçer birgün gelmez denilen günler gelir dayanır kapıya. Sonra.. Silinir kazıya kazıya yazılan yazılar alınlardan, umut pansuman olur kalan izlere, umut üfler sızlayan yanlara.
Kimbilir iyileşilir, kimbilir yaşar yine ölü gezen canlar doğru bedenlerde.
Şiirin sonu umutsuzluk şâir umudu kaf dağına atmış ama umut hep var yarınlarda der yine bir şâir de.
Güzeldi yine okumak değerli kalemi. Tebriklerimle.