(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELLERİMDE GİTARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELLERİMDE GİTARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısacık bir şiire dünyaları sığdırmak çok zor ama sen bunu yapmışsın.Özellikle bir satır var ki...Roman gibi; ''haritası gözyaşlarımda gizli istanbul’u''
Sana gecene düşmeyen kederimi bırakıyorum haritası gözyaşlarımda gizli istanbul’u yürürken yokluğuna sevmelerimin en mağrur’unu
________________Ellerimde gitarım son bir şarkıyla anlatıyorum artık sana suskunluğumu... suskunluk yüreğin konuşma noktası sessiz haykırış az öz ve çok güzeldi kutluyorum saygılar...
________________Ellerimde gitarım son bir şarkıyla anlatıyorum artık sana suskunluğumu...
Bazen anlatacak çok şeyiniz vardır onları kelmelerle anlatamazsınız. İşte o zaman suskunluk devreye girer. Aslında suskunluk anlamasını bilene çok şey anlatır.
Güzeldi kardeşim, sevgilerimle.
ozzy tarafından 3/11/2008 11:51:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
ritmlerde gizlidir hislerimiz yada iki dize şiirde...suskunluk en büyük tepkidir... suskunluğa birçok anlam yüklenir... bu sukunluğun çağlayan olup taşsın; ırmaklara karışıp yerine ulaşsın kardeşim... yine güzeldi...
''haritası gözyaşlarımda gizli istanbul’u''
Tebrikler.