(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***YÜRÜRÜM HEP HAK YOLUNDA*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***YÜRÜRÜM HEP HAK YOLUNDA*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tbrk ederim adalet hanım ....beğeni ile okudum şiirinizi çok gönülden ve oldukça kafiyeli olmus sizdende acıkcası boyle bir siir beklenirdi ancak ellerinize sağlık .........sevgi ve saygılarımla
Hakk yolunda yürür isen çıkmazların çıkar düze Hakk yolunda yürür isen varır geceler gündüze Hakk yoluna gönül verdik, gönül bizden razı olsun Selam olsun dirimize, rıza gelsin ölümüze
'' DER Kİ ORHAN ; ÖMÜR KISA DÜNYA CENNET İMANSIZA GAYESİZCE YAŞAMAKTAN SIĞINIRIM RABBİM SANA .'' *********************************** AYAKLARINIZ HEP HAK YOLUNDA YÜRÜSÜN . TEBRİKLER ŞAİRİM KUTLARIM SİZİ ...
Boşa yaşıyoruz bilip bilmeden, Ateş var içimde yanar dinmeden, O variken korkmuyorum ölümden, Yürürüm hep hak yolunda....
değerli şair dostum yine sayfanıza güzel şiirinizle renk katmışsınız.insanın sevdiğini araması güzel,sevdiğini bulması daha güzel.dünyada bir o var bize yar olarak diğerleri geçici,ALLAH hem dünyada hemde ahir aleminde bize yar olacak inşallah.saygılarımla (ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN)
düşelim yüreğimizle huzruna yaradan bakmaz kul kusuruna dönüp gelirse tövbe kapısına yürürsek hep hak yolunda affına sığınarak yazdım bu dizeyide sana kadın şairlerin piri şairem yüreğine sağlık sevgi ile kal
şair erol tarafından 3/12/2008 7:35:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
İlahi tadında güzel bir şiir yazmışsınız, gönlünüzdeki Allah sevgisini de kutluyorum.Allah sevgisi demek onun yarattıklarına da sevgi demektir.Tebrikler
Hak yolunu bilmeyen,gönül yolunuda bilemez.Yaratılış gayemiz: hayat mücadelesi içinde doğru,dürüst,ahlaki değerlerine bağlı kısacası insan olmanın özelliklerini içinde barındıran,hak yolunu bilen,kul hakkını gözeten, emeğe saygılı, dürüst bireyler olarak toplumda yer edinebiliyorsak ne mutlu bizlere. Hak yolundan giderken ADALET terazimizide herzaman dengede tutalımki hukuki yaptırımlarla toplumsal yaptırımları bir birine çakıştırmayalım.... ADALETİ duygu terazisinde taşıyan,hak yolunda kullanan,gönlü güzel,kendi güzel şair dostuma binlerce defa teşekkürler,düşündüren,sorgulayan,bazı unutulmuş değerleri hatıratmak için sözü tam on ikiden vuran güzel bir şiir kutlarım şair dostumu.... Yüreğinize ve kaleminize sağlık... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız...
şiir bütünüyle güzelde.. ben sanki tarzınızda bir farklılık gördüm.. bilmiyorum belki yanılıyorda olabilirim.. bu şiir çok yakışmış kaleminize.. başlığı yetiyor insana, okumayı bilirse.. yüreğinize sağlık saygılarımla
Tutsaklık kilitli kapılar ardında değil, ruhumuzda.
Sevmek, sevilmek ihtiyacı ile attığımız adımlar üstü kamufle edilmiş kuyulara düşüyor kimi zaman. Düşerken bir yerlere tutunmak istiyoruz olmuyor, kaygan duvarları tutabilmek mümkün değil.
Hızla dibe vuruyoruz. Acının her çeşidi düştüğümüz yerde tanıtıyor kendini birer birer. Çoğu tanıdık geliyor, hele bazılarını o kadar yakın tanıyoruz ki, değişen bir şey yok diyoruz. Her yerde aynıymış bu, oysa farklı olacağını düşünmüştük.
Bazen feryat ediyoruz çaresizliğimizle gökleri yırtarcasına, bazen kaderin şemsiyesine sığınıyoruz.. Tıpkı bu harika eserde olduğu ve anlatıldığı gibi..
Güzel bir şiirdi yaşanmışlığın her hali vardı yaşanacaklar ise kimbilir diyordu mısra aralarından.. Evet hayat yaşamak için var iyisiyle kötüsüyle..
Kutluyorum usta kalemi bu eşsiz eseri vede yaradılanı yaratandan ötürü seven yüreği TEBRİKLER....
Sana dargın seni incitmek isteyen birisi olarak ayrılmak istemedim bu mümtaz portaldan amacım paylaşmaktı, paylaşırkende değerlendirmek......Selamlarımla..yudumyunus
Sana daldım sana soldum Senin sevdan ile doldum En sonunda sevgi buldum Yürürüm hep hak yolunda.
yürünen yol HAK olursa yürü kardeşim, yolun zaten aydınlık. yolun üzerinde diken olur mu, taş olur mu. belki yolun sonunda bir gül destesi seni bekliyordur, kim bilir? kutluyorum yüreğini.....