(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEŞKE ÇOCUK KALABİLSEYDİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEŞKE ÇOCUK KALABİLSEYDİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet keşke kalabilseydik demekten başka elimizde seçenek yok Gülfem hanım.Şiiri okuyan gözleriniz,yorum yapan parmaklarınız ve duygularınızı deşifre eden,dillendiren yüreğiniz dert görmesin. Şiir tadında güzel bir gün diliyorum.Selam,sevgi ve saygılarımı yüce gönlünüze gönderdim.Lütfen kabul edin.
Tebrikler .Kaleminizi kutluyorum.Hepimiz çocuk kalsaydık ya da bazı duygular çocuk kalsaydı ne güzel olurdu dünya. Alkışlıyorum şiirinizi ve kaleminizi .Saygılar...
Çok teşekkür ediyorum Böylesine güzel ve anlamlı yorumunuz adına Handan Hanım.Evet o günleri gerçekten çok arıyorum,bu kirlenmiş,menfaat çatışması yaşanan,maddiyatın maneviyetdan daha çok önem yalan dünyayı. Keşkelerimiz o kadar çok ki aslında.Umarım,umarım diyorum iyi kiler yaşanır şu kalan zamanlarımızda.Saygılarımı iletiyorum
Çocuk olmak ve Masum kalabilmek ne zor değilmi... Keşke hiç büyümesydi insanlık... Kirlenmeseydi vicdanlar...ölmese çocuklar... çok güzel haldun bey kutlarım kaleminizi...
Çok ama çok teşekkür ediyorum Asiye Hanım.Keşkeeeee :( keşke o saf masum hallerimizi hep beraber yaşayabilsek.Daha bir sımsıcak kucaklayabilse insanlar birbirlerini.Daha bir içten olsa sevgiler.Tıpkı çocuk yüreği misali.Sevgi ve saygılarımla.
Çok teşekkür ederim Asiye Hanım.Keşke kalabilseydik evet,hiç büyümeseydik ama malesef ne kadar istesekte bunun gerçekleşmesi imkansız.En azından bizler içimizdeki çocuğu büyütmeden yaşayalım ve yaşatalım.