Bazı insanlar vardır Dünyaya gelir, yaşar ve ölür, Bazı insanlar vardır unutulup maziye gömülür, Bir insan var ki ; O her 10 KASIM yeniden DOĞAR, yeniden yüreklerde BÜYÜR.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN... Her gününüz bayram gibi olsun... .............................................. Saygı ve selamlar..
Evet hocam her 10 Kasım da Öldü sananlar bu yeniden doğuşa tanık olurlar ..Tek kelimeyle harikaydı Kutluyorum Yeni yılda yuvanızdan Sağlık,Huzur ,Mutluluk ve Bereket eksilmesin dileğimle ..Nice Yıllara Barış içinde inşallah
Geç bir yanıt oldu sayın Canan Hanım.Bu nedenle öncelikle affımı ve özürlerimi iletiyorum.Bende yeni yılınızı kutluyorum.Her günü sağlık, mutluluk huzur ve güzellikler getirsin.Sevgiler saygılar, mutlu geceler.
Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk'e ne söylense, ne yazılsa azdır Sayın Kurban Sarcan Üstadım. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyor, saygılarımı iletiyorum.
Her gün Lozan'la kalkıp, Lozan'la yatıyoruz! Sevr’i getirmek için, hep kasnak atıyoruz! Gemi su aldı atam, nerdeyse batıyoruz! Devlet kurallarının, birine uymadılar...
Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk'e ne söylense, ne yazılsa azdır Sayın Halil Şakir Üstadım. Yürek sesiniz hiç susmasın,Değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyor, saygılarımı iletiyorum.
Atamızı sevgi,saygı,minnet duygularımızla özlemle Anıyoruz ve Arıyoruz Yıldızlar üzerine yağsın ,ruhu şad olsun,mekanı Cennet olsun Cumhuriyeti sen kurdun,biz yaşatacağız Faturası ne olursa olsun Sen rahat uyu "Yüce Atam"
Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk'e ne söylense, ne yazılsa azdır Sayın Enver Özel Üstadım. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyor, saygılarımı iletiyorum.
Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk'e ne söylense, ne yazılsa azdır Sayın Bülent Yılmaz Üstadım. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyor, saygılarımı iletiyorum.
Her gününüz bayram gibi olsun...
.............................................. Saygı ve selamlar..