(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yok sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yok sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve koşarak sana getirdim. İlk sana koksun istedim. İlk sen kokla. En son da sen… Güller sen koksun. Sen gül… Sen gül kok. Gül, sen. Mevladan dilerim. Hep gül sen.
Güller dolu yüreğinizden gelen gül kokularyla mutlu olduk.
Yüreğinizin güzelliğini satırlara nakış gibi işlemişsiniz.
İçlerinden en kırmızısını seçtim. Bir de en mavişini. Makasla kestim. Yavaştan…
Ve…
Ve koşarak sana getirdim. İlk sana koksun istedim. İlk sen kokla. En son da sen… Güller sen koksun. Sen gül… Sen gül kok. Gül, sen. Mevladan dilerim. Hep gül sen.
değerli şairim, o kadar içten bir ruhla yazmışsınız ki bir solukta al beni iç diyor şiir. bende öyle yaptım ve her dizesini tek tek sindire sindire analiz ettim. fevkalede bir şiir çıkarmışsınız. muhabbetlerimle tebrik ediyorum.....
''ve'' bağlacı finale yakın noktalarda şiirin akısını biraz örs ettiş fakat ne kadarda örse etsede finalin duygu yükünü ağırlığını o muhtesem hiissi sunmanızı engelliyememiş ........harika bir finalle kapattığınız şiirinizi beğeniyle okudum kaleminiz keskin yüreğiniz geniş olması dileğimle sevgilerimi sunarım......
Ve koşarak sana getirdim. İlk sana koksun istedim. İlk sen kokla. En son da sen… ................... HARIKA BİR FİNAL............ Güller sen koksun. Sen gül… Sen gül kok. Gül, sen. Mevladan dilerim. Hep gül sen.
başarılar dilerim... ******************************** Ve koşarak sana getirdim. İlk sana koksun istedim. İlk sen kokla. En son da sen… Güller sen koksun. Sen gül… Sen gül kok. Gül, sen. Mevladan dilerim. Hep gül sen. ********************************
Ve…
Ve koşarak sana getirdim.
İlk sana koksun istedim.
İlk sen kokla.
En son da sen…
Güller sen koksun.
Sen gül…
Sen gül kok. Gül, sen.
Mevladan dilerim.
Hep gül sen.
Güller dolu yüreğinizden gelen gül kokularyla mutlu olduk.
Yüreğinizin güzelliğini satırlara nakış gibi işlemişsiniz.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık efendim.
Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
Rabbime emanet olunuz.