(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiir miir yok. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiir miir yok. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıkık, paramparça çehremde açan çiçek. Güzelliğini, zehrinle kimler içecek? Deli kor olup yakar, diz bağımda bıçak. Yakıcı, keskin ne varsa ismi gibisin. .......................................
Bütünüyle güzel, ve anlamlı şiir okudum Yüreğnize sağlık Saygılarımla
sağol be susku. iyi geldin bana sabah sabah. 1. şiirde sensizliktir çetrefil olan ve yalın olanlar ise anlardır. dolayısıyla kargaşa yok. 2. şiiriin sade bir dizesine değil her dizesine sahip çıkarım. dikkatle bir daha okursanız siz de sahip çıkacaksınız. 3. samimi duygularınızı ifade edebilen biri ollduğunuz için size milyonlarca teşekkür. 4. keşke her olumsuz eleştri bu kada naif ve yapıcı yapılabilse... 5. şiirle kal dostum.
birolhocam tarafından 4/19/2008 9:50:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
şiir yapı taşlarını oluştururken elimizde sağlam malzemelerin olması lazım bir dizenin içinde hem"çetrefil" hem "yalın" kullanırsak o şiirin temellerini sağlam bir sensizliğe bağlamamış oluyoruz
kaldı ki ne demişiz o dizemizde ; "sensizlik biraz karışık ama sade" yani bir şiir kendi diline bile çevrilemez teorisini üstüne basa basa yazmışsınız.
"Kokladığım gülün, kokan resmi gibisin" sadece burası şiirinizin yıkılmasını engelleyen tek dize yani çok güzel bir buluş , çok güzel bir metafor ... bu dizenize sahip çıkın hatta
Güzelliğini, zehrinle kimler içecek?
Deli kor olup yakar, diz bağımda bıçak.
Yakıcı, keskin ne varsa ismi gibisin.
.......................................
Bütünüyle güzel, ve anlamlı şiir okudum
Yüreğnize sağlık
Saygılarımla