Temsil ederken Eylül, bir hazan mevsimini Ruhlardaki hazanı neyle izah etmeli? Yaşlanan bedenlerin zamana teslimini Malumu ilân demek nefsimize yetmeli.
Sağanak yağışlarla ıslanırken kirpikler Gözlerin kusuru mu bunca yaşı üretmek Yüreklerde kururken dalgalarla köpükler Hazan mevsimininki mazeretler türetmek.
Alabora olurken her bir ruhta duygular Kendini dışa vurur ufak tefek kaygılar Asıl korkulan nedir, neden kaçar uykular Boşa geçen ömrü mü sergiliyor yaygılar?
Sabahına çıkmaya umudunu seslerken Dua dua yakarır yüreğin en mahzunu Bir seccade bir tesbih gözyaşını beslerken Rabb’e şükürle geçer gecelerin uzunu.
Yine geldi geçiyor ömrümüzden bir eylül Sayamadık dökülen solgun güçsüz yaprağı Yaradan yaşatmasın kul içinde tezellül Muhacir gark olurken gülümsesin toprağı.
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 30.09.2015 – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYLÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYLÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Temsil ederken Eylül, bir hazan mevsimini Ruhlardaki hazanı neyle izah etmeli? Yaşlanan bedenlerin zamana teslimini Malumu ilân demek nefsimize yetmeli.