Mor sarmaşık, söyle bana: Nedir senin kederin? Istırabın dışa vurmuş; belli, yaran çok derin. Sarıldığın güçlü dallar, sana sırdaş değil mi? Sönmüş gibi umutların, küsmüş gibi kaderin…
Bugün bana, sonbaharın son sabahı; ey güneş! Yükselerek karanlıktan ağır ağır ufku deş. Ilık olsun huzmelerin, neş’e getir, haz getir… Öylesine huzur ver ki hayatıma olsun eş…
Umudu ben dağıtmam ki umut senin içinde Ben umuda güç katarım belki senin için de Bir nebzecik destek verip yüreğini soğutsam Hayallerin gerçek olur hepe döner hiçin de…
Dolan da gel uzak kalma dağı taşı aş ta gel Gücü güce yetir de gel seher vakti koş da gel Elemleri kederleri ırak eyle başımdan İlkbaharı müjde için gelir gibi coş ta gel…
Ben nebata güç katarım can veririm bilene Lâkin benden güç isteyen gücü Hakk ‘tan dilene Asıl kudret Halikımda seni beni yaratan Malik ül Mülk verir mutlak şirki kalpten silene...
Anladım ki asıl kudret hava gibi su gibi Senin ile birdir mutlak varlık tortusu gibi Sonsuzluğun sahibinden ezeli ve ebedi Var olanı bildiriyor iman dürtüsü gibi.
İşte şimdi teslim ettin hakikati söyledin İlhamını Hakk ’tan aldın tam isabet eyledin Hangi yöne dönüp gitsen döneceğin yön belli Bu idrakle hiç şüphesiz ömre karar peyledin.
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ - 17.10.2015 – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARMAŞIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARMAŞIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sarmaşığın nezdinde ıstırap yüklü, düşünen ve acıları sıkıntıları sorgulayan yüreklerin sesi gibiydi. Manevi hazla kaleme alınmış derin bir şiir kaleminize sağlık üstadım.
Teşekkür ediyorum Afet Hanım Kardeşim. Sarmaşıkları ben de çok seviyorum. Her rengi bir başka güzel amma illâ ki mor sarmaşık... Sağlıcakla, huzurla kalın.
Bahçemde bu günlerde çokçana açmaya başladılar.Severim mor sarmaşığı gözüm gibi bakarım onlara. Şiire konu olduğuna göre sizde sevmişsiniz üstat.Kutlarım.
Yüreğinin sesi daim olsun