Kanım içre yerleşen sırnaşık soğuk Kekremsi gülüşlerin lekesi gözlerimde Bakakalır, içime gözlerimden sızan su Oysa sağanaktır ardı ey kalbim! Sakın güvenme; Ertelenmez hiçbir rahmet Doğumdan ölüme Gökyüzü mağfiret...
Bir hikâyesi var elbet bu amansız boşluğun İçimden geçen herkes sırasız ölüm Şu mavi sular gibi çırpınan telâşlı ellerim Her an başka bir mevtâya selâm duruyor; Önüm ardım, sağım solum toprak...
Gidiyor şimdi bakın Geçmiş zaman terkisinde Bu deli toy gençliğim Yılkı atlar gibi uzanarak ufka İçim sarmaşık...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güz'ünce... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güz'ünce... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hangimiz yılkı atlar gibi değiliz ki başkasının gönlünde... sahibimiz salar bizi, baharda yine döneriz sahibimize, asla bilmezler zemheride ne yaşandığını. saygılarımla.
Penceresi kırık yerinden kaçmış gençliğin ardından, düğüm düğüm yutkunurken yürek dergâhım, ıskalanan düşlerle dolu yaşama arka sokaklarından bakıyor ömrüm...
Merhabalar efendim. Değerli kaleminizden,Özel ve de güzel bir eser gelmiş.Bizim payımıza da kutlamak düştü Gönlün abad olsun.Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal
Galiba şu an sahip olduğum akılla gençliğime geri dönmek isterdim.Kim istemez ki? Olası değil işte.O yüzden şiir yazmak en güzeli.Ve güzel şiirler okumak çok keyifli. Sevgimle.