Okuduğunuz şiir 26.9.2015 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
H'isyân
Her şeyde biraz sarı var diyor adam bir buluttan geliyor sesi mavisi az Kokusu toprağa yakın, soluğu yokluğa Az kaldı diyor kadın, sönecek ışıklar Canı cehenneme karanlığın!
Vakit yok diyor adam Islanmali gece; handiyse gök inmeli yere Toplayıp eteklerini kadın savuruyor geceye Elleri cehennem, gözleri kuyularca yalnızlık Kesiliyor soluğu denizlerin...
Az biraz ölüyor adam; bir kahve içimi İçim kuş sürüsü; boğuyor beni bu kanatlar diyor kadın Tam o anda biraz kum biraz dalga Ve çokça kırmızı dudakları kadının Ne güzelsiniz diyor adam; elleriniz kadim muştular gibi Biraz yaklaşsanız oysa, göreceksiniz dağlanmışlığımı.. Der gibi oluyor kadın Der gibi ölüyor gölgesinde bir martının...
Öylece bitiyor bir masal daha Gecenin puslu koynunda
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
H'isyân şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
H'isyân şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Finaldeki iki mısra hiç olmamalıydı Şiir şahane yüksek bitmişti zaten İki ses Arasında Üçüncü ses çoktu Şiir başlığı çok zekice kullanılmıştı Ve ben zekayı seviyorum ......f.s.m
masal gibi şiir, bu kalemi ve bu şiiri gözden kaçırdığım için kendime şiir adına sitem ettim özür dilerim şiir oysa ne çok şey anlatıyorsun renklerle Esrar baba divanından, sarının hüznünü, kırmızının kırgın öfkesini, mavinin özgürlüğünü bir daha bir daha okumak gerek şimdi bir kumlu masalın renklerini evet masal gibi
canı cehenneme karanlığın canı cennete tüm masalların
Der gibi oluyor kadın
Der gibi ölüyor gölgesinde bir martının...
Her masal güzeldir lakin bazı masallar daha yakışıklıdır...Saygıyla.