(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zaman buldukca bütün şiirlerinizi okumaya çalışıyorum. Çok güzel şiirlerle karşılaşıyorum. Gönlünüze sağlık. Kutlarım... ............................ Saygı ve Selamlar...
Adımı soruyorsunuz Bir intihar gülüşü geçiyor yüzümden Kefenim dar Sığamıyorum Bu şehri/yara
evet şair kim bilebilir gülen yüzler içinde ne intiharlar gizler, bazen bir deniz şehrinin bazende denizi olmayan şehrin saçlarından ayrılıklar akar oysa vuslatadır yürek çarpıntıları işte o vakit cismimize sığmaz varlığımız şiirler akar ruhumuzdan kaleme intihar meyilli ...
kendine münhasır usta kalemi tebrik ederim selamlarımla..
Mimi Canoğlu tarafından 9/29/2015 12:29:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
Züleyha şehri âşkına, tüm sokaklar bu şiir de ay d'okuyor sanki kara sevdalara...
"Şimdi Yaşamın vazgeçeniyken Ölümden değil Hala Onu unutmaktan korkuyorum…"
Der ki rahmetli Müslüm Gürses, "Aşığın gözü kör kulağı sağır. Doğruyu yanlışı ondan görmedi.."
Ne güzel söylemis bence.
Denizsiz kentin martıları misali su arayan hararetli gönüller...
Bir sevdaydı yaşamak âşk özneli dedim şiiri okuyunca, sevdanın varlığınca yaşayıp teslim olmaktı yaşanacaklara, B'öyle hesaplanır gelecek, geçmişten öte. Kitaplar aşk yazar, eylül şiir kokar hep bu yüreklerde de bazen işte hesaplar hintten döner, kitaplar ise mahkum kalır raflarda tozlanmaya...okunmadan anlaşılmadan.
Yine üstadlardan biri derki "sevdalılardan biri ölse gömülen değil sağ kalan ölür ki Yusuf öldü, Züleyha'nın selası verilsin.."
Öyle bi'şey yani..
Aslında şiir gerçekten yoruma hacet bırakmıyor, kendini hem oku(tu)yor hem anlatıyor okuyucusuna da içimden geçenleri yazmadan geçemedim sayfadan. Ki Taylan Koç şiirleri bu konuda hayli başarılı.
Kim bilir ne çok şey birikir bir intihar gülüşünde.. Yarım kalmış kaç mutluluk oturur gamzelerine Gözlerinden kaç acı geçer bulutlar içinde.. Saçlarına takılmaz mı yarin yüreğinden kopan hazan yaprağı.. Ya rüzgârlar getirmez mi sevgilinin kokusunu.. Kim bilebilir ki, bir intihar aslında nelerden vazgeçmektir.. Sadece bir ömür müdür toprağa akan.. Sevgilinin bir gülüşü, bir bakışı aslında kaç ömre bedel.. Kim bilebilir..
Tebrikler.. Çok yoğundu duyguların şiire dökülüşü..
Şimdi Yaşamın vazgeçeniyken Ölümden değil Hala Onu unutmaktan korkuyorum… _____________Seven yürek asla unutmaz.... Her zamanki gibi anlamlı dizelerle örülü su gibi bir şiir düşmüş sayfaya. Beğeniyle okudum yürek sesinizi, emeğinize sağlık kutlarım. Saygılar...