(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EKSİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EKSİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İzmir'de Yunan işğaline karşı ilk kurşunu attıktan sonra şehit olan HASAN TAHSİN''in Şehit olduğu gün... Mekanı cennet olsun... ........................................ Saygı ve Selamlar.
Sustuk diye kör sağır dilsiz sananlar varsa yanılıyorlar. Çağların derinliklerinden bir ses gelir, celeplere ve '' Güvercin Kasapları''na seslenir ''Koyun olduk ses anladık sürüye saydılar bizi''
Güvercin Kasapları Şair: Tahsin Saraç Yel ulur kar tozdurur bir kış Yazı yabanda şu sıra içimiz. Oysa sevmelerin ustasıyız biz Bir de alçaklıklarla kavganın. Alıcıkuş kesiliriz ve de ense kökünde Göğsümüzdeki o sıcak güvercini Kara dirgen elleriyle Boğmaya kalkışanların.
Neden, güvencin kasapları, barışımıza kan bularsınız Öyle kötüsünüz ki İki gözden dört ölüm bakarsınız.
Tabanca gibidir tabanca Sevgilenmemiz de vuruşmamız da Ya yürek dalında patlar Ya da bir alın çatında. Ne ki çok kez dalaşmaktansa Acıdan yükünü tam almış Güçlü bir katır gibi Vururuz yalnızlık yokuşumuza.
Neden yolunuz bu denli ıramış güzellikten Öyle bataklıksınız ki Bir çiçek düşü bile geçmemiş içinizden
HASAN TAHSİN''in Şehit olduğu gün...
Mekanı cennet olsun...
........................................ Saygı ve Selamlar.