Okuduğunuz şiir 16.9.2015 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
E y l ü l ' e 3 ......
Kırık martı kanatlarının sarı saçağı Dal dal ağaca işlenmiş Tüm notaların soyağacına Ana gibi naksetmiş Kucağı açık gece gibi Yaşlan gözlerimde E y l ü l...
Ne hikayelerin vardır eteklerinde Yaşlanılası güzlerin...
Daha yeni dönmüştün oysa İngiliz yağmurlarından Sevdiğimiz tatlar kaldı damağımızda Sesler ve o sevdiğimiz tatlar Eylül Baksan kıyamet kopacak Aşk kelamında uzayıp virgül olacak...
Ah E y l ü l...
Nan duysa kulağın, atar sarı rüzgarın Dudaklarının payında Bu havalar, ah Bu havalar senin yüzünden El vermezsen toprağıma çöl olacak Bebeler öksüz aşkın yabani güllleri olacak Bin sarına mavi getirirsem Yapraklarında dirhem kırmızısı görülür mü E y l ü l ?...
Oysa soğuk denizinmiş hayat Buz olup akmışken Yudum yudum kalbinde ıslanmışım E y l ü l!...
Acı tüm kelamlara Cenaze töreniyle biten her şarkıda Şarkılar ki sana benzer Ölme sokaklarımın yamacında Sevme Sevme kimseyi ben gibi Ağlamasın o "ben" ler...
İki kuruş Akdeniz kalmışken cebimde Görüyordum o yabancı dudaklarını Kızma, küsme, dert olma başıma Dert ki en güzeli sen Kaybolma o güz yamacımda...
Dua et benim için Bulamadığım mutluluğu ver herkese Ve bırak, eteklerinde kaynaşsın renklerin Ve kokla benim için...
Sırlarımın en güzeli iken sen E y l ü l Seviyorum Seneler geçti de en güzeli sende idi Her mevsim yaşanan aşksa Yıllanmış şarabı sen idin...
Şimdi bana Tüm göğsünden kopan Güz çocuklarını dök
Sen olmak için...
E Y L Ü L...
E F T E L Y A... (Akdenizi cebinde taşıyan kız... )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
E y l ü l ' e 3 ...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
E y l ü l ' e 3 ...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üstad; yazar her mısrada ince kehribar... Taş gibi sözcükler her biri sert mermer... Can kan katar! illede heyecan arar ve yazar... Moderatör de en dibinde yaşar ana sayfa yapar../.y.m/
Kırık martı kanatlarının sarı saçağı Dal dal ağaca işlenmiş Tüm notaların soyağacına Ana gibi naksetmiş Kucağı açık gece gibi Yaşlan gözlerimde E y l ü l...
Minik prensesimi burada görmek öyle mutlu etti ki.Tebrik ederim degerli gonul emeğini. Eylul Ahh ahh...Kalp her daim eylul mevsiminde.Canim benim o nazenin yüreğinden öpüyorum. Her dem sevgimle.
Eylül...Eylül.... yaşanılası güne düşmüş d/okunası bir Eylül şiiri daha
tebriklerim çok ça...
fırtınalardan yorulmuş şehrin pornografisine inat sararmış caddelerindeki en masum erotizmdir Eylül duruluğuna demir atmış aşkların sığınılası limanıdır
Üstad; yazar her mısrada ince kehribar...
Taş gibi sözcükler her biri sert mermer...
Can kan katar! illede heyecan arar ve yazar...
Moderatör de en dibinde yaşar ana sayfa yapar../.y.m/
____Şiirin harika, gönlünden akmış dizeler....
Yüreğine sağlık...