Burdaki isim gerçek değil sadece çapkın erkek temsili
Ne adamsın be Hüsso Sana ne erosun okundan Elinde her an küfürle gezen Alay edenler rahatsız eder tabi Defneyi taç diye takmıştın kafana Anşa da güzel di ha!
Dedikodunun baş aktörü oldun Durduk yere Durduk yere mi? Elbette arsızlığın ve azman kediliğinle!
Ne adamsın be Hüsso Adın çıkmış otuza Mariaya fal bakmış Gülüm gülüm diye sarılmışsın Annen yaşındaki hatuna
Zeus yorulmuş Peşinde koşmaktan Ha bir de birde Akdenizin sularına atmışsın kendini Sevgiden bıkıp ta Koyvermişsin kendini Kim bilir kaç kulaçta Sürgün olmuşsun leyladan Sonunda!
En son kavşakta görmüşler Zeus’u Elinde asası ile öldürmek için Seni kovalarken! Münhal olan bir kadro varmış ebenin yanında Koş koş Hüsso Yetiş ona da
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüsso şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüsso şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamlı bir siirdi. Yürekten kutluyorum. sayfanizi ziyaretim geciksede kusuruna bakmayın efendim. Yeterki gönüller bir olsun kutluyorum hoca mı. Selam ve sevgiler olsun o kocaman yureginize. Saygılarımla...
Tebrikler Jale hocam hani agustos sıcagında içiniz dışınız yanar kavrulur birde bakarsınız karşınızda bir pınar buz gibi soguk su içersiniz kana kana şiiriniz duygusal şiirleri okurken birden aynı hissi verdi ve gülümsetti ve can simidi oldu kutaldım kaleminizi selam ve dualarla sayğılar
Ne adamsın be Hüsso Sana ne erosun okundan Elinde her an küfürle gezen Alay edenler rahatsız eder tabi Defneyi taç diye takmıştın kafana Anşa da güzel di ha!
NE HÜSOYMUŞ BU KUTLARIM NİCE GÜZEL ESERLERE İNŞAALLAH
GÖNÜL DOSTU; “HÜSO” isimli şiirinizi beğendim. Şiire duyarlılığınızı kutlarım. ..........: Kaynak: “TURANDA ÇAKAN ŞİMŞEK” isimli şiir kitabı (Oğuz Matbaası 1977 – Adana) .... Sevdasıyla.... Saygı ve selamlar...
Harika bir ironi Sen neymişsin ne hası? Hemen tedarik et bir pası Yoksa ahvalin hiç de iç açıcı değil doğrusu Kalemin dert görmesin güldürdün beni hoşça kal
sayfanizi ziyaretim geciksede kusuruna bakmayın efendim.
Yeterki gönüller bir olsun kutluyorum hoca mı.
Selam ve sevgiler olsun o kocaman yureginize.
Saygılarımla...