(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Az Çok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Az Çok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzellikler toplanmış, duygular harman olmuş... Güzel insanın güzel şiir yazan görüşlerini kutlarım. Beğendim. .................... Saygı ve Selamlarımla...
Duyguların mısralara yansıması ustacaydı Yusuf un ömrü uzun bahtı açık olsun Kutluyorum Yüreğine sağlık .........................................................Saygılar
Merhabalar efendim.Kutlarım, değerli kalemini, ve bu güzel eserini.Gönlün abad olsun. İlhamın daim,kaleminin mürekkebi bitimsiz olsun.Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal.
sevmek te sevilmek te çok güzel değerli gönül dostum sevgiziz hiç bir şeyin tadı da yok tuzu da olamazde ALLAH kimseyi sevgisiz bırakmasın amiin çok güzeldi şiiriniz değerli hocam saygılarımla selamlıyorum esen kalın güzel bir güne..
canımcığım bir yanlışlık yaptım ben kazara senin yorumunu silmişim yeniden sayfama uğrarmışım ne olur af et beni olurmu yeni düzenlemeler olunca şaşırdım bir an tekrar özür diliyorum
Güzel insanın güzel şiir yazan görüşlerini kutlarım.
Beğendim.
.................... Saygı ve Selamlarımla...