(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kadın candır, hazzımıza haz katandır. Ne zaman gam kasavet dolsak, atandır. Erkeklerden üstün yanları pek çoktur. Allah için hepimizi yaratandır. + Tek dörtlükte Anayı ne güzel anlatmışsınız hocam Ana (Allah için hepimizi yaratandır) Güzel yüreğiniz dert görmesin
ama hep acıtılıyor canımız hep biryerlerde ağlatılıyoruz, inandığımız gibi yaşamamıza izin verilmiyor ...kovalıyorlar arkamızda kamera... biz kadınlar dört duvar altında ezilircesine boğulurken gözyaşlarımızın içerisinde bizi ezik mi zannediyorlar? değiliz işte ağlasa da gözler ,yürek ... değiliz... biz/ben o gözyaşlarında büyüyorum büyüyeceğim de işte... çoğu kişi bizim içimizi göremeden yargılıyor hep, tanımadan/ tanıyamadan belki de tanımak istemiyor... ama olsun ya karşıma çıkacak ki böyle duygu yoksunu insanlar, böyle olaylar ki olgunlaşayım...
ve yine sizin gibi düşüncede de yaşayışta da büyük insanlar çıkacak ki karşıma bizi anlayan birileri de var diyelim. ümidi Allah ta bulalım vesilesine de sizleri de ekleyelim hocam Allah razı olsun.Allah razı olsun hocam , kim bilir kaç yaralı yüreğe şifa dağıtmıştır bu şiir benden başka...
Gün! Pazar, Uyandım! Açtım neti!.. ............... Okur'um bugün! Herkes farklı yazar... Serbest heceye bandım; Kabul ettim her daveti!.. ............... Şiirinizden aldım lezzeti! Ben de bugün bir şiir eklerim; "KADI'n"IN SÖZÜ GEÇER"e beklerim.
Kadınlarımız dert ortağımız, sevgi kaynağımız, Eşimiz,kızımız,bacımız Hayatımızı paylaştığımız baştacımızdır. Tebrik ederim üstadım,harika bir dötlüktü. Sevgi ve selamlarımla.. Muhabbetle kalınız.
abdullah aytekin tarafından 3/9/2008 2:42:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kadın candır, hazzımıza haz katandır. Ne zaman gam kasavet dolsak, atandır. Erkeklerden üstün yanları pek çoktur. Allah için hepimizi yaratandır. size katılmamak mümkün mü tebrikler saygılar hocam.
Kadın candır, hazzımıza haz katandır. Ne zaman gam kasavet dolsak, atandır. Erkeklerden üstün yanları pek çoktur. Allah için hepimizi yaratandır.
çok manidardı üstadım. Yaratan Allah'tır elbet. erkek ve kız herkesi doğuranda kadındır. benzetme ve anlatım mükemmeldi. tüm kadınlarımızı çok seviyoruz.
Ne zaman gam kasavet dolsak, atandır.
Erkeklerden üstün yanları pek çoktur.
Allah için hepimizi yaratandır.
+
Tek dörtlükte Anayı ne güzel anlatmışsınız hocam
Ana (Allah için hepimizi yaratandır) Güzel yüreğiniz dert görmesin
Saygılarımla
Nizamettin Uca