(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İŞTE BU YÜZDEN YAZAMADIM ÇOCUK. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İŞTE BU YÜZDEN YAZAMADIM ÇOCUK. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
lanet olsun çocukta ayırım yapanlara lanet olsun merhametsizliğe lanet olsun bunu görmezden gelenlere lanet olsun Müslüman ölsün de şekli önemli değil deyip avuçlarını ovuşturanlara lanet olsun en önemli işi aramıza fitne fesat sokanlara LANET OLSUN
Siz de haklısınız Sami Bey. İnsan bazen katılıp kalıyor acılar karşısında. Boğazı düğümleniyor, yüreği daralıyor. ne söylese az gelecek diye susmayı tercih ediyor. Masum canların gitmesine sevinenler yüreklerini satmış kişiler. Savaşların müsebbihlerini alkışlayıp, mazlumlarının düştüğü çaresizlikten zevk alıyorlar. Allah'ın azabının ne kadar çetin olduğunu bilmiyorlar.
Kirli ittifakların Türkiye'ye yöneltilmiş mel'un dezenformasyonlarının özneleri nesneleştirmesinin, dolayısiyle genç beyinleri çürütüp, ait olduğu değerler manzumesinden düşürmesinin feci sonucunun bir örneği karşısında "sustum!" demenin muazzebiyle yüz yüze bıraktın bizi, değerli hocam...
Türk'ün işinin en çok zorlaştığı yerdir bu...
Yeri gelmişken, bu bağlamda, burada, bu Defter'de yer alan kimi Kürtlerin bu minvalde sayılabilecek ayrımcı söylemlerinin de aynı teessüf ve tenkidle karşılandığını, yazdıklarını eklemeden önce akıl, mantık ve vicdan süzgeçlerinden geçirmelerinin, kalemin namusunun birinci şartı olduğunu bilmelerinin mecburiyetini insanlık adına hatırlayalım, hatırlatalım...
Irkın , mezhebin ve yaşamın dahi ne olduğunu anlamadan ölümü tadan bu ve bunun gibi ölen melekler için olumsuz yazı ve fikir beyan edenlere de Allah aynı acıyı yaşatır umarım.. :(:(
dost o yazıları yazan dönme çocukları Kürt Türk umurlarında değil bir Müslüman ölse çifte telli oynarlar içimizde bizden görünüp bizi satarlar yoksa Kürt Türk bizim kardeşimiz biz birlik ve dirlik içinde olursak kölemiz olurlar onlar bu duyarlı yüreğini kutlar sevgiler sunarım...
Söylenecek çok şey var amma Usta sen söylenmesi gerekeni söylemişsin Dünya yaratılalı kaç milyon yıl geçmiş, hala insan olamayanlar var Ömrüne bereket dost Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın