Sarımsaklı, sarı deniz İstanbul’da vapurlar sirenlerini çalarak, Gâvur İzmir yanı başından el sallayarak, Seni selamlamakta...
Seni selamlamakta, Sarımsaklılı Boşnak kızı, Sarı saçlarını Parmaklarının ucu ölü deri rengi Yani nasır tutmuş bir çalgıcı Heyecanla okşuyor. Senin aşkınla hey Sarımsaklı...
Sarımsaklı... Sarı deniz. İstanbul’da vapurlar sirenlerini çalmakta, Gâvur İzmir yanı başından selam etmekte, Seni selamlamakta...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARIMSAKLI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARIMSAKLI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzeldi anlatım....... zaman zaman o bölgede tatil yapıyorum o sivri sineği olmasa Yüreğine kalemine sağlık ...............................Saygılar selamlar
Merhabalar efendim.Eser güzeldi Her zaman ki tad ve kıvamında Okuduk,kutladık ve alkışladık yazan yüreği Gönlüne,ömrüne bereket. Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Sayın Hocam Bu sarımsaklı denilen yer Altınoluğa yakın mı ? (Kusura bakmayın coğrafyam hep 1 di) Şunun için sordum. Benim oğlan Altınolukta görevli Jandarma. Onu ziyarete gelirsem, Bu iki dostu ve siz muhterem hocamı ziyaret etmek isterim.
Haaa... Bu arada şiir ara yere gitmesin. Başında ve sonundaki dizelerle ekmek arası köfte tadında olmuş. Selam ve saygılarımla...
Yüreğine kalemine sağlık
...............................Saygılar selamlar