Dinlediğim her müzik/ yazdığım her şiir, Âşık ıslatan yağmurlarında üflediğim ıslık, Seni düşünmemin gereğidir sevgilim, Yoksa akıldan ırak oluşundan seni unutabilirim. Senden uzak kaldıkça anlamaktayım, Öğretilmiş kırgınlıkların gereksizliğini Senden uzak kaldıkça anlamaktayım, Barışsızlığın özlemleri büyüttüğünü. Meğer seninleyken lezzetliymiş tarhana, Yanında bir yumrukluk ömrü varken kuru soğanın, Bir de mis kokulu sıcacık köy ekmeğinin... Senden uzak kaldıkça anlamaktayım, bir cigara nefesindeki ömür törpüsünü... Dinlediğim her müzik/ yazdığım her şiir, Seni düşünmemin gereğidir sevgilim, yoksa kafayı yerim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENDEN UZAK KALDIKÇA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENDEN UZAK KALDIKÇA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABA… DEĞERLİ KALEMİNDEN HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ,YİNE ÖZEL,YİNE GÜZEL, ÖRGÜSÜYLE, KURGUSUYLA, DÜŞÜNCE VE ANLATIMIYLA, HİSSEDİŞ VE DUYGU YOĞUNLUĞUYLA, ŞEKİL VE GÖRÜNTÜSÜYLE VE BÜTÜN GÖRKEMİYLE HARİKA BİR ESER GELMİŞ.BİZ DE SEVEREK VE BEĞENEK OKUYOR KUTLUYORUZ, YALANSIZ, RİYASIZ, HİLAFSIZ. AYAKTA ALKIŞLIYORUZ. GÖNLÜNÜZE ÖMRÜNÜZE BEREKET. KALEMİN KAVİ, MÜREKKEBİ BİTİMSİZ,YAZDIĞI ŞİİRLER BENZERSİZ OLSUN. O KALEMİ TUTAN ELLER MUTLU VE HUZURLU UZUN YILLAR YAŞASIN. BAYRAMLAR DOSTLUĞUN,KARDEŞLİĞİNİN VE AKRABA İLİŞKİLERİNİN GÜÇLENDİĞİ, MÜSTESNA GÜNLERDİR.BU VESİLE İLE KURBAN BAYRAMINIZI TEBRİK EDİYOR, NİCE BAYRAMLARA, SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE,HEP BERABER, ULAŞMANIZI NİYAZ EDİYORUM.ALLAHA EMANET OLASIN, SAĞLICAKLA KALASIN.
SEVDAN YEŞERMİŞ KALSIN...
............................................... Saygı ve selamlar..