(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dil böyle söyler. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dil böyle söyler. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beste yapma gibi bir yeteneğim olsa idi ilk besteleyeceğim şiirlerden bir tanesi olurdu. Okurken kendimi mırıldanırken buldum ve şiirin içinde kayboldum. Her zaman ki gibi kurgusu ayakları uyakları ile sarıp sarmaladı şiir okurunu Nicelerine selam olsun
Bugün okuduğum en güzel ve en anlamlı şiirdi. "Kullu men aleyha faan-Onda(Dünya) ne varsa fanidir." Dizelerle resmedilmiş. Sizi ayakta alkışlıyor, selam ve saygılar sunuyorum.
Buğulu bakışlara gizlenmiş gibisin Ne bir damla gözyaşımda yere düşersin Ne de bir avuç çığlıkla nefesimde Mavilerime güzlenmiş gibİsin Körebe oyunu değil di bu Nasıl seslensem çıkarsın ortaya Gözyaşım desem mi yoksa Sözyaşım desem damlarsın mısralarıma...
Hasretin mi oldum, etrafında kavis çizen. Bakıp da tarifleyebilir misin yokluğumdaki halini. Baksana, kan çanağı yaşlı gözler, siyah akan ıslak bir kalem….
Gönül bahçemi ziyaretiniz ve güzel şiirinize teşekkür ederim. Saygılarımla....
Öyle şeker ki düşlerimiz, ne tuzu tadabiliyoruz, ne acı hissedebiliyormuyuz. Israrla ağzımızı kapatıyoruz ama, dil bu susar mı. Gönül bahçemdeki gezintinize ve şiirimi beğeninize teşekkür ediyoruz. Saygılarımla...
Amortisi bitmiyor ki düşlerin, ya gerçeklerin dedi dil ve akıttı gözyaşını beyaza. Gönül bahçenizdeki gezintinize ve şiirimi beğenmenize teşekkür ederim. Saygılarımla....
sessiz çığlıklar...anlam derinliği olan ve ibretle okuduğum müstesna dizelerdi...kurgusu, örgüsü,anlam ve anlatım güzelliği ile örnek bir 11 li hece şiiri... tebrikler ve saygılarımla.
Sağlık
Selam Saygı ve Dua ile...